babyspark Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Pleier å ha sykluser på 25-27 dager. Er i dag på dag 30. Tok en clearblue i morges som var tydelig negativ (en slik test som kan taes 3 dg før IKM). Skal jo være 99% sikker... Finnes det noen mulighet for å være gravid i det hele?? Vet jo håpet er der til "tanta" er der - men er det reelt håp? Hørt om noen?
lioness* Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 hei himmelsk, Jeg sitter her og lurer på nøyaktig det samme. Jeg har sykluser på 26-28 dager og er nå på dag 32. Har hatt to sykluser på 30 dager de siste to årene, men nå er jeg gått lenger enn noen gang. Hmm, lure... Tok en test på onsdag (den nye digitale CB) ettermiddag. den var negativ (skulle på en fest, derav ettermiddagstesting da mensen ikke kom). Tok en ny test i går ettermiddag, trodde den skulle kunne bli positiv siden det da allerede var gått noen dager over IKM. Trodde jeg skulle få mensen da, men nå, neste morgen, er det fremdeles ingen tegn til at den er på vei. Vurderer å stikke bort på apoteket for å kjøpe en ny test (har ikke tissa enda, hehe...). Har du noen symptomer da, tror du at du kan være gravid? Vet du når du hadde eggløsning (om den kan ha vært litt sen denne syklusen)? Forresten så så jeg på cb sine hjemmesider: CB er 99 % sikker når den viser positiv. Dersom den er negativ gjelder på IKM-dagen er dette riktig for 90 % av kvinnene (sto det der).
Gjest allani Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hei. Er i samme situasjon som deg. Pleier å ha en syklus på 31-32 dager. Nå er jeg på dag 36. Det pleier aldri å skje. Har tatt flere tester. En i dag også, men ingen tegn til at den er positiv. Nå håper jeg bare at jeg hadde EL litt senere... Isåfall hvis jeg hadde EL forrige lørdag. Hadde skikkelige smerter etter sex da..Når kan jeg teste postivt da??
babyspark Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 Takk for svar!!Bra å høre vi er flere. Gi lyd hvordan det går da:) Lykke lykke!!!
Christine¤Sebastian¤ Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Hei! Jeg forstår såå godt frustrasjonene. Er idag 2uker over ikm!!! Testet morgen urinen igår,men den var så neg man får det:-( Har nå bestemt meg for å ikke teste noe mer på en uke om tr ikke er kommet. Har brukt så alt for mye penger på tester de siste 3ukene... Om den blir neg om en uke også så er det vel på tide med et lege besøk tenker jeg. Håper dere tester positivt snart da ihvertfall:) Har hørt at noen her inne ikke tester positivt før etter 2uker over ikm.
Gjest allani Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Er jo så utålmodig.. Hvis jeg kjøper meg tester klarer jeg ikke la være å bruke dem. Så kjøper jeg nye...Hele tida! Huff! Har hatt mensmurringer i ei uke nå.. Lurer på hva som skjer.. Har aldri vært nødt til å vente på mensen så lenge.. Blir dyr denne ventinga..hehe.. Har bestemt meg for å vente til tirsdag eller onsdag med å teste nå.. Må klare det!! Lykke til dere å da:)
lioness* Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Hei dere.. Jeg klarte ikke å styre meg... kjøpte en ny test (Aco)... men den var like blankt negativ som de to forrige. Jeg skjønner ingenting. Men godt at vi er flere i samme situasjon, jeg er bare helt fullstendig frynsete, klarer overhodet ikke å tenke på noe annet. Skulle ønsker jeg fikk et svar den ene eller den andre veien. Helst baby da selvsagt! Tidligere har jeg hatt lutealfaser på 11-12 dager (el-dag og første dag i neste syklus ikke inkludert). Denne gangen er jeg nokså sikker på at jeg hadde el fredag den 4. mai - hadde slim i massevis og stikninger på høyre side den dagen samt litt dagen før. Skulle etter mine begregninger hatt mensen på onsdag eller torsdag. Er det noen av dere andre som også mener at lutealfasen nå er forlenget? Er det mulig uten at det er noe på gang? JEG SKJØNNER INGENTING... tenker liksom at sjansen nå faktisk er større for å etter hvert få en positiv test enn å få mensen... men det skjer jo ikke. Huff... Si ifra med en gang dere får de to etterlengtede strekene i kryss da jenter! Vi får holde hverandre oppdatert... jeg tester igjen i morgen eller mandag tenker jeg.... med mindre mensen kommer og hele poenget blir borte.
Becky333 Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Jeg joiner denne klubben, hadde IKM på onsdag, fortsatt ingen tegn til TR. har hatt litt stikkinger i magen og ømme pupper.. Skal sies at jeg sluttet på pillene 14. april, så jeg antar kanskje at kroppen er litt småforvirra.. vel, det er jeg også.. LYkke til jenter!!
babyspark Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2007 Jeg fatter ingening. Mensen var ikke kommet i morges heller. Og nå sitter jeg her og psyker meg - med STOR blære. Tror jeg må teste - men det er så nedtur når den viser negativ - igjen!!! Men prøver... Bare få "storesøstra" i aktivitet med leking først:) Spennende dette! Har hatt så regelmessig tidligere - men nå er det HELT på styr!! Har SÅÅÅÅÅÅ lyst! Håper det går for dere andre også!
babyspark Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. mai 2007 Negativ test - igjen!!! Hvor lenge over IKM skal en gå før en tar kontakt med lege. Har ikke tid å vente så lenge....
lioness* Skrevet 20. mai 2007 #11 Skrevet 20. mai 2007 Negativ, negativ, negativ-- nettopp testet her også. Aner ikke hvor lenge en skal gå før en kontakter lege jeg, men går det en uke eller mer har man vel god grunn til å ringe synes jeg. Så de kan finne frem nåla og stikke litt i armen. Dette er bare helt utenom det vanlige for meg, har aldri noen gang vært så sent ute med tr før. Ønsker meg bare at den forb... greia skal bli positiv. Lykke til da, håper det lyser mot deg om ikke så lenge! Det er jo mange andre her inne som ikke har testet positivt før ganske lenge etter ikm.
Omelia Skrevet 20. mai 2007 #12 Skrevet 20. mai 2007 Lurer innom her jeg fra 2-semester. Det er mange som går flere dager og uker over IKM før de tester positivt, ref mange tidligere diskisjoner her inne. Så bare hold motet oppe jenter!!! Kaster samtidig masse babystøv til dere, og krysser alt jeg har. Lykke lykke til!!
lioness* Skrevet 20. mai 2007 #13 Skrevet 20. mai 2007 Hei Omelia, TUSEN takk for innlegget ditt. Selv om dette ikke skulle gå veien er det uansett veldig koselig at noen kommer med oppmuntrende innspill. Jeg er tross alt fem millimeter fra å bli hakkende gal her. Gulp.
Gjest allani Skrevet 21. mai 2007 #14 Skrevet 21. mai 2007 Hei dere:) Noen som har testet? Jeg tok en idag (etter å ha tisset mage ganger) som var negativ, men lenge etter ble den litt positiv.. men det teller sikkert ikke:( Tenker jeg tar en i morgen tidlig.. Føler at jeg er gravid nå! Tor jeg hadde senere EL en vanlig.. Så ny IKM er på onsdag.. men mååå bare teste imorgen.. Jeg er småkvalm av og til, stikker nederst i magen og litt i korsryggen.. Svimmel før idag!Har dere noen symptomer?
lioness* Skrevet 21. mai 2007 #15 Skrevet 21. mai 2007 Hei du, dette høres jo lovende ut! Jeg hadde definitivt også testet i morgen tidlig om jeg var deg. Tipper den blir positiv jeg. For min del er spenningen så definitivt og fullstendig over. Har fått mensen i dag, fikk litt spotting i går ettermiddag og så var det fullt kjør nå i formiddag. Lutealfase på 16 dager istedenfor 12... hva kan det komme av? Aller første gang jeg har opplevd det. Er 95% sikker på at el ikke var forsinket. Måtte gråte noen skuffa tårer i går kveld da brystvortene mine over bare noen timer ble mindre ømme, jeg fikk to kviser i ansiktet og humøret begynte å svinge som vanlig. Skjønte at hormonene sank raskt da og at jeg helt klart ikke var gravid. Men nå er jeg innstilt på å lykkes i en av de fine sommermånedene i steden for! Har ikke prøvd så lenge så jeg føler ikke at jeg har grunn til å deppe så alt for mye. (Men har ventet leeenge på at samboer, voksne mannen på 32 år (!) skal bli klar - så håper det ikke tar altfor lang tid heller, hehe.) Krysser fingre og tær for deg til i morgen. Håper det er baby på gang hos noen av oss, i de minste LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå