Gå til innhold

Da tror jeg får snike meg inn her gitt..


Blomst75- 24.07.05 +

Anbefalte innlegg

2 svake QR tester og en CB med "gravid" i dag får vi vel si kvalifiserer til å komme hit :o) Dette er nr 2, lille snupp fyller 2 i sommer. HUsker sannelig ikke helt hva jeg gjorde sist da jeg ble gravid.. Hm, må vel kanskje ringe legen og få skjema osv..

Har regent ut termin her på nett, bla 20.jan 2008.. MEN, det blir nok planlagt KS for meg denne gangen, så da blir det vel et par uker før.. Vil gjerne ha i 2008, så får håpe datoen blir over nyttår :o)

Vel, først må jo alt gå bra osv, så jeg "tar ikke helt av" end a:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

Det er nok til å være sikker på at du er gravid det ;)

Jeg får nesten kjeft når jeg ringer på legekontoret så tidlig jeg.. De sier, ja men det er jo lenge til du trenger å komme på kontroll så ring senere.. hehe

Men gratulerer så masse, så får vi satse på at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! ;) SÅ spennende! Håper alt går fint, og at dere får nyte den kommende tiden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-)

Jeg har termin 14. Januar, og håper også at babyen kommer i løpet av 2008:-) Hadde svangerskapsforgiftning sist og ble satt igang, derfor kom han 10 dager før termin. Håper alt går bra denne gang..Jeg ringte til legen forrige uke, for som oftest er det 1 mnd ventetid hos legen min. Fikk time når jeg er i min 9. uke. De sa på legekontoret at mellom 9-12 uke er det vanlig med første kontroll hvis alt virker normalt, ved blødninger etc blir det jo annerledes. Jeg hadde forresten en bitteliten blødning rundt ikm, men da sa legen at det var så tidlig at det måtte bare gå sin gang. Det ga seg etter et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med spiren!! Jeg testet selv positivt med cb i dag. Jeg har hatt en mistanke om det i noen dager allerede!! Terminen min er ca. 27.01.08, men jeg må ta keisersnitt minst 2 uker før termin så da blir det jo noe tidligere.

 

Lykke til i svangerskapet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulasjoner til deg også. Håper svangerskapet blir fint. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HEi alle sammen, og takk for gratulasjonene :o)

Spennede tid vi går i møte, det er sikkert! Håper jeg klarer nyte den selv om jeg har enl iten propell på snart 2 i hus.. Sist var det jo liksom full fokus 24/7 på det som skjedde i magen..

Men jegs kalnyte det, og håper at atl går bra! I morgen ringer jeg legen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...