Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har en gutt på 7 uker som er veldig aktiv når han er våken. Han elsker å "prate" med både meg og far. Smiler og prater og kaver veldig med armer og ben. Men så plutselig er det stopp og han setter i å hylskrike. Han er utrøstelig i et par minutter før han roer seg og kanskje sover i 10-15 minutt. Hvis det er tid for en lur so ver han lenger. Så er han klar igjen. Han begynner ikke å gråte hver gang vi har "pratet" sammen men aknskje 5-6 ganger hver dag. Hvorfor gjør han dette? Er han overstimulert? Vi passer på å la hna få pauser når han snur seg bort og lar han "styre" det. Men det er ikke ofte han snur seg bort for han synes det er så gøy å vere med mamma og pappa. Gjør vi noe galt? Han griner helt hysterisk når han setter i gang og en skulle nesten tro at han har vondt noen plass. Hna må bæres rundt og bysses for å roe seg. Vi er litt bekymret for om vi overstimulerer han...
*orginalt* Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vår gutt er også sånn. Han er 6 uker. Han er veldig våken, og kikker seg rundt og skravler og smiler. Men når det har gått noen minutter blir han plutselig misfornøyd og setter i et skrik og sutrer. Jeg_tror at han blir sliten etter en stund og trenger en pause. Alle disse inntrykkene tar nok på for de små.
Mamman til M&E Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Slik er vår gutt også :-) Han er nå 10 uker og fortsatt er det slik. Han er mest blid og fornøyd da heldigvis.
Liljefjes Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Lillejenta vår var også sånn på den alderen, hun har alltid vært en liten skravlehøne :-P Og når hun er trøtt blir hun sutrete, på den tiden gråt hun og ble sint. Det går seg fort til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå