Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 7 uker som er veldig aktiv når han er våken. Han elsker å "prate" med både meg og far. Smiler og prater og kaver veldig med armer og ben. Men så plutselig er det stopp og han setter i å hylskrike. Han er utrøstelig i et par minutter før han roer seg og kanskje sover i 10-15 minutt. Hvis det er tid for en lur so ver han lenger. Så er han klar igjen. Han begynner ikke å gråte hver gang vi har "pratet" sammen men aknskje 5-6 ganger hver dag.

Hvorfor gjør han dette? Er han overstimulert? Vi passer på å la hna få pauser når han snur seg bort og lar han "styre" det. Men det er ikke ofte han snur seg bort for han synes det er så gøy å vere med mamma og pappa. Gjør vi noe galt? Han griner helt hysterisk når han setter i gang og en skulle nesten tro at han har vondt noen plass. Hna må bæres rundt og bysses for å roe seg. Vi er litt bekymret for om vi overstimulerer han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår gutt er også sånn. Han er 6 uker. Han er veldig våken, og kikker seg rundt og skravler og smiler. Men når det har gått noen minutter blir han plutselig misfornøyd og setter i et skrik og sutrer. Jeg_tror at han blir sliten etter en stund og trenger en pause. Alle disse inntrykkene tar nok på for de små.

Skrevet

Slik er vår gutt også :-) Han er nå 10 uker og fortsatt er det slik. Han er mest blid og fornøyd da heldigvis.

Skrevet

Lillejenta vår var også sånn på den alderen, hun har alltid vært en liten skravlehøne :-P Og når hun er trøtt blir hun sutrete, på den tiden gråt hun og ble sint. Det går seg fort til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...