Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Frøkna begynte å spy på kvelden i går, og har spydd i dag tidlig også... fikk litt mm og litt vann, alt kom opp igjen. Nå prøver jeg å huske hva det er som anbefales som drikke og føde når disse små er syke... eplejuice og farris?? Var det noe med blåbær også? Må jo prøve å få i henne noe!!
så var vi 4 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 G henne hva enn hun vil ha, alt som går ned (og helst blir der) er bra. Men farris og eplejuice, Gem (apotekvare) og blåbær skal hjelpe på. De første to tilfører salter som er nødvendige og blåbær binder magen. Salt kjeks har vært nevnt før vet jeg, men ikke prøvd det selv da. Ellers må du bare tilføre mest mulig væske og passe på at hun ikke blir dehydrert. God bedring
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2007 Takker... hun klarte jo ikke å holde på vannet hun fikk før i dag, så dette lover godt...
så var vi 4 Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Jeg hadde også kjempe problemer med Martin når han var syk nå nettopp. Men det hjalp litt å gi han væske på skje for da fikk magen litt tid til å roe seg ned mellom hver 'slurk'. Hvis hun har diare bør du merke deg hvor mange bleier i time det går, legen er veldig opptatt av dette hvis det skulle bli aktuelt med legekontroll.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Alt tar heisen opp.... bleia var tørr da jeg skiftet i dag tidlig (fra 24-6), pleier å være dyvåt! Fikk henne til å drikke litt vann nå og det ser ut til at det blir nede. Juhu! Mye rart man skal glede seg over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå