Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 noen som vet hva bare sportsvogna til disse koster. ingen butikker her i nærheten som selger den,så må reise ett stykke for å se å prøve... hadde da vært kjekt å vite ca pris... barnas hus har vel denne?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Hei! ta et lite forbehold her, men mener å huske EW Sky koster rett under 5000,- kun for vogna. Er litt usikker på om EW Classic er noe billigere. Barnas Hus fører EW, det samme gjør visst Babykos. I tillegg sies det at på Happyland på Svinesund får du Easywalker Sky til ca 4000 svenske kroner, rundt 3600,- norske. Jeg har også lyst på denne vogna, leser mye positivt. ) Lykke til
kulpåmagen3 Skrevet 24. mai 2007 #3 Skrevet 24. mai 2007 Hei. Jeg har ew sky og den er helt fantastisk god å trille. Sportsdelen koster 4999,- Iallefall kjøpte jeg den til det. Men de skal jo stille på foreldreogbarn messen så de har sikkert tilbud da;) Hilsen fornøyd eier
mathias05+emma08+10 Skrevet 24. mai 2007 #4 Skrevet 24. mai 2007 Kjøp ew sky. Den er utrolig god å trille. Og lett og enkel å legge sammen. Blir også utrolig liten. Vi har en liten bil og trengte en vogn som var liten sammenslått. Anbefales!
Milla og rasmus Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har ew sky. Anbefales!!! Utrolig god vogn!!
Sunze Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en ew classic - har vært superfornøyd. Blir kjempeliten sammenslått, lett å trille og veier ca. 7 kg. Kjøpte den for kr 3990. Skal nå selge den, hvis noen er interessert.
jennyj Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Heisann. Easywalker skal ha knalltilbud på messen. Jeg skal dit å handle litt!!! Gleder meg:) Vi har Easywalker sky og er konge fornøyde. Sinnsykt bra vogn!! Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Hei. Barnas hus har vognen. Men ville oxo vært på messen å sett. Ew er en digg vogn:) Vi er veldig fornøyde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå