mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 18. mai 2007 #1 Del Skrevet 18. mai 2007 Kan du ikke legge ut fødselshistorien din her? Er veldig nysgjerrig på åssen det gikk, må ha noe å holde på med i ventetiden som er igjen her, og da er det koselig å fokusere på litt andre ting enn å telle sekundene liksom.. Hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336022-silje-venter-nr-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til 3:) Skrevet 25. mai 2007 #2 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei!! Har ikke hatt nett på over ei uke:p Kvelden før, 12 Mai prøvde jeg diverse kjerringråd.. Som kanel, gå tur fort oppover i bakke, varme kluter på brystet og gni et håndkle på brystet. Kjente takene jeg hadde hatt i magen ble annerledes. Sov godt den natta, men våkna tidlig. Så tok en lur på formiddagen. Satte meg litt foran dataen når jeg sto opp, så når jeg skulle lage meg middag og reiste meg opp av stolen kjente jeg noe som rant. Gikk på do og trusa var våt og det var slim der (sorry detaljer:p). Trodde kanskje vannet hadde gått og ringte føden, de ville ha meg inn. 15.25 kom jeg på sykehuset. Ble lagt med beltene rundt magen for å se at babyen hadde det fint. Og det hadde ho=) Hadde da 1-2cm åpning.. Etter det skulle jeg til en lege for å sjekke om det var vannet som hadde gått. Venta vel i noen timer. Kjente jeg begynte å få skikkelig tak i magen og ryggen. Tok UL for å se på fostervannet og vannet hadde ikke gått. Men slimproppen hadde gått og jeg hadde begynt m tegningsblødning. Ble sendt opp på B7. Blei skjekka igjen i halv ti tiden. Da var det 5 cm åpning og riene ble vondere og vondere. Ho blei så overraska over at jeg hadde 5 cm åpning:p Og de syntes jeg var så tøff:p Blei sjekka igjen ca halv elleve.. Da var det full åpning.. Så var det å vente på press riene da.. Litt over elleve gikk vannet.. Fikk akupunktur som lindra smertene litt og det var godt... Pusta meg godt igjenom riene.. Og fikk masse skryt underveis.. Og når pressriene kom tok det vel 4-5 press før ho var ute kl 23.50 13.Mai=) 3530g og 50cm og så klart verdens vakreste lille jente=) Nå koser vi oss hjemme:) Storebror er nok litt sjalu, men ikke på lillesøster.. Han gjør masse rampestreker om dagen:p Hehe... Stolt av meg selv der jeg lå 21år og fødte alene=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336022-silje-venter-nr-2/#findComment-9410630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. mai 2007 #3 Del Skrevet 25. mai 2007 Hei Silje.. Så flott at alt gikk så fint for deg, og at den perfekt lille jenta di kom til verden på en så fin måte.. Jammen er du tøff ja, to barn, 21 år og fødte helt alene, jeg hadde nok følt meg veldig alene om jeg ikke skulle hatt med samboeren min.. Kos deg masse med lillejenta di, og så snakkes vi sikkert snart, blir koselig å se det lille nurket.. Lykke til silje, stå på, du er en tøffing:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9336022-silje-venter-nr-2/#findComment-9411761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå