Gå til innhold

Dere som har blitt gravide på p-piller

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

cerazette,er ikke d minipiller? vis d er d så er jo ikke minipiller like sikkert som vanlige p-piller..jeg har gått på yasmin p-piller og er helt sikker på at jeg må være gravid,etter alle symptomene å dømme..vis d ikke er innbilning da..en gang i forrige mnd tok jeg ikke pillen fordi jeg hadde glemt å kjøpe nye,og vi hadde sex samme kveld..jeg brukte ta pillen på kvelden før jeg la meg,aldri på samme klokkeslett.neste pille tok jeg ikke før neste kveld,altså 2 kvelder etter forrige pille.og ca 1 uke etter kastet jeg skikkelig opp 1 gang og dermed var den pillen ute av kroppen..og vi hadde sex og vi hadde sex 4 dager før..Men så er d det da,jeg har tatt 3 tester og alle er negative.jeg hadde mensen 30.4(har hørt man kan ha mensen likevel og være gravid,iallefall på begynnelsen).jeg tok 1 test 1 uke akurat etter,negativ.tenkte d var for tidlig så jeg tok ny test 5 dager etter,dvs den 5.5,negativ.Jeg tok den siste testen 17.5 om morgenen,negativ.jeg skjønner ikke dette,er jeg ikke gravid,hvorfor får jeg da alle symptomene da fra?! Det startet med ømme bryst 2 dager før mens,jeg har hørt de skal forsvinne når mensen kommer,men d gjorde de ikke.jeg har mye ømmere bryst nå,+ såre brystvorter har jeg fått.halsbrann,sure oppstøt og trøtt er jeg til stadighet( skulle egentlig sovet nå,men våknet av ekle drømmer som jeg har til stadighet..Måtte roe meg litt ned først),jeg er også så fjern for tiden,glemmer ting fort,er overnervøs og innbiller meg ting(slik var jeg i mitt forrige svangerskap også),og så er jeg ganske svimmel,føler meg i bakrus..jeg har hørt man kan være gravid selv om testene ikke blir positive..flaut å gå til legen i tilfelle d er innbilning,uff...

Første baby ble unnfanget med yasmin her...og jeg blødde første mnd i svangerskapet..jeg dillet mye med den yasminen og begynte alltid å blø hvis jeg sluttet brått på den pillen der...pga at jeg tullet så voldsomt m denne begynte jeg med faste tidspunkter på cerazetten...

Minipillen cerezette skal være like sikker som vanlige p-piller...man kan ta pillene + - 36 timer...forskjellen er at det er ikke østrogen i cerazette kun litt progesteron...så den passer godt for ammende og de som ikke tåler østrogen...

Jeg har også trodd at jeg har gravid mange ganger når jeg venter mensen eller har mensen...hos meg er det ikke no skille fra graviditet til mens unntatt at jeg kastet opp heeele tiden når jeg ble gravid sist gang...det er ik godt å vite hva som skjer i kroppen din, tror det beste for deg er å kjøpe et par tester ellers kommer du til å gruble å gruble til eventuelt neste mens kommer eller ikke kommer....

Lykke til....er usikker jeg også...blir gravid bare samboern ser på meg nesten jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...