Beibi82 Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Kan du se når jeg blir gravid igjen? evt kjønn? Jeg: f. 30.03.82,mannen min f. 25.09.82 og datteren vår f. 28.11.06. Tuusen takk for svar )
Lillnita. Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Fikk pm fra deg =) Skal se om jeg får svart deg senere i dag.
Beibi82 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 hei hei.. så fint at du fikk pm'en da Venter spent på svar fra deg!
Beibi82 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2007 heisann.. dytter den opp litt så du ser meg =)
Lillnita. Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Huff da. Sorry at jeg glemte deg. Tar deg med en gang.
Lillnita. Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 ja da var kortene lagt. Før du får svaret vil jeg bare si at graviditet er kjempevanskelig å forutsi da det er veldig mange faktorer som spiller inn, men men. jeg får opp mange kort som har med barn å gjøre de neste mnd, men i Oktober kommer begrenes pasje opp, et kort som for meg tyder på graviditet. Ellers ser dette året ut til å bli bra for deg, I august ser det ut som om du er litt negativ tankemessig, men gir ikke opp fordet og prøver på nytt i september, og som sagt så ser det ut som om spiren sitter i oktober. Økonomisk vil desember bli en fin mnd for dere, ser ut som om det kanskje vil bli en ny start på noe som er positivt for økonomien. Ja det var noe av det jeg fikk opp på deg på dette legget. Vil i allefall ønske deg lykke til videre.
Beibi82 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2007 Tusen hjertelig takk for svar!! Ble for en stund siden spådd av sjaman her også.. hun kunne se fødsel/graviditet i mai måned. Så sammenliktet med ditt svar så passer jo det ganske bra =) Koselig at du tok deg tid! Du får høre fra meg senere *klem*
Lillnita. Skrevet 25. mai 2007 #9 Skrevet 25. mai 2007 Ja var som sagt mange kort som hadde med barn å gjøre på deg, lå også et på mai, men pga de andre som kom opp tolket jeg det som om det skjer i oktober. Blir spennende å se=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå