alltidhåp Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hei Kjære deg. Begynner å bli redd.... her jeg sitter. Har hatt underlivssmerter i 1 uke nå. Kjenner det godt i venstre eggstokk, ca der. Det er akkurat som om jeg har eggløsning, eggløsningssmerter.Men det har jeg nok ikke for jeg venter mens 24 mai. Verker også i bein og i venstre side. Smertene kommer når jeg presser. Kjenner det når jeg går på do, og når jeg hoster og litt når jeg går. Ikke vondt ved tissing, heller ikke ved sex. Kan du hjelpe meg å se hva det er??? Håper det ikke er noe alvorlig. Tror heller ikke at jeg er gravid, eller??? Tusen takk på forhånd. Jeg:220477 Han:131175 Klemmer
Lillnita. Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Hei. Ikke for å skremme deg, men akkurat slik var det for meg da jeg hadde graviditet uten for livmoren, med smerter på ene siden som strålte nedover benet, Smertene startet hos meg samme dagen som mensen skulle ha kommet, men ser jo at du ikke skulle hatt mensen enda. Ville fått en lege til å se på det hvis ikke smertene gir seg snart. Får ikke noe klart svar fra kortene ang graviditet. Håper det bedrer seg snart. Lykke til
alltidhåp Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 Tusen takk for svar Lillnita. Håper det retter seg snart. Ønsker oss veldig barn. Er i 10pp nå. Skulle så gjerne ønsket at det var en graviditet.... Jeg ser det an over helga. Kontakter lege hvis det ikke gir seg. Kan du se graviditet på oss i nærmeste fremtid??? Sambo skal ta sædkvalitetstest 15 juni. Klem og takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå