Gå til innhold

Rosa utflod og smerter i underlivet....

Anbefalte innlegg

Faen er det mulig.

Jeg testa på nytt i dag og fikk sterk positiv test men nå har jeg litt rosa uflod og samme magesmertene som jeg hadde sist jeg mistet.

Helt typsik. Rett før jeg smeller opp en flaske rødvin og tar helg her. Hadde ikke planlagt å miste igjen....

Ja ja...det kan jo gå begge veier. Vi får se dagene som kommer an.

Hej og hopp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9335180-rosa-utflod-og-smerter-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ånei.......... NÅ blir jeg sint her altså!!! Det skal ikke gå an å være så uheldig igjen...... Livet er så forbanna urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ring legevkta og forlang å bli tatt inn til ul, så slipper du iallefall å gå i uvisse lenge! Krysser fingene i det lengste og håper dette er helt ufarlig!

Lykke til!!!!

Nei jeg gidder ikke å lage noe styr. Ser helgen an nå. Om det er en SA så slepper jeg vel å involvere helsevesenet. Orker ikke alt styret en gang til.

Reiser med familien til barendåp i morgen...så jeg får late som ingenting og trø rundt i bunad:-)

Søren å. Dette var lei lesning. Håper virkelig at d bare er forbigående, og at spiren er uovervinnelig. Må nesten nevne det at jeg under min (foreløpig eneste) graviditet hadde små blødninger gjennom stort sett hele svangerskapet, men han klorte seg fast. Var 4 ganger på UL for å sjekke at alt var ok. Tenker på deg. God helgeklem.

Nei dette var da dumt. Håper virkelig utfloden og smertene gir seg. Skjønner du blir redd når dette skjer. Da jeg gikk gravid sist hadde jeg rosa utflod i uke 5 men mistet ikke så det trenger ikke bety noe.

Sender deg en stor klem jeg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...