Gå til innhold

gruer meg aller mest til å måtte ligge på sykehus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA!!!! jeg holdt på å gå på veggen, selv om jeg bare var der i 3dg. Er formen like fin som sist, så vil jeg hjem samme dag. Tror en slapper bedre av hjemme i egen stue, sine egne rundt seg, i stede for å risikere å få en fremed inn på rommet med all mulig aktivitet til alle døgnets tider.Tror også at det kan ha en mer possitiv virkning på ammingen også, når man slapper helt av.Jeg har bestemt meg, jeg skal hjem samme dag. Jeg har to barn fra før og alt har gått veldig fint begge ganger.

Jeg gruer meg faktisk ikke...

Sist lå jeg i en uke, syns faktisk det var litt koselig. Der var vi bare tre stykker som hadde født vi hadde et koselig lite "samfunn".

Var førstegangs fødene da og syns det var fint med råd og tips fra de som hadde noen fra før.

Tror ikke jeg blir liggende så lenge denne gang, men jeg tror det blir koselig at det bare blir meg og babyen i noen dager, bli litt kjent med hverandre bare vi to. Husker sist, ble ikke lei av å se på gutten min, kunne ligge å bare se på han og prate til han lenge lenge.. Helt rart!

Det er jo ingen krise. Man må jo uansett tilbake for legeundersøkelsen, så om man bor nært sykehuset så må det være mye greiere å være hjemme enn på sykehus hvis man føler seg trygg med det.

Annonse

Gleder meg bare, jeg! Har to fra før av.. Har delt rom med kjempefine jenter, og vi har skravlet masse og delt erfaringer. Håper det blir slik denne gangen også.. Tror det blir greit med et par dager alene sammen med den lille før jeg kommer hjem til de stolte storesøsknene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...