Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter lang tid fått med meg at du bor i DK. (eller er jeg helt på bærtur nå?)

Hvor i DK bor du? Jeg flyttet nemlig hjem i fjor etter 2 år i Randers, og ble nysgjerrig nå..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Lønstrup for anledningen.

Er ikke fastboende, bare er her leeeenge av gangen;) Hehe...

Randers ja, der var jeg på mandag:)

Skrevet

Lønstrup? Der er det fint der! Meneee... nå MÅ jeg spørre; hva driver du med der??

Vi har leid sommerhus der et par ganger. Jeg er gift med en fra Randers, så det blir en del jyde-turer i året ja. :)

Å nå kjenner jeg misunnelsen komme snikende.. Savner Cocio, høje snægler og lettheten med Jensen`s Bøfhus.. *sukk*

Skrevet

Eeelsker Lønstrup:)

Jeg bor i eget hus på svigers sin gård. (gården som ligger bak historiske Vennebjerg mølle, kanskje du vet hvor det er?! Den store gamle møllen på veien ned til lønstrup?)

Når jeg er her gjør jeg stort sett minst mulig, hjelper til litt på gården, forer hester, rir litt etc.

Har jobbet som selger for svigerfar nå, siden vi har vært her så lenge. Moro, treffer masse spennende mennesker, i de rareste situasjoner. (selger lastebilsensorer, gjett om det er mange rare vognmænd i dette landet:p)

Cocio står på bordet, høye snægler var lunsj i går, og Slukten var stedet for middag (langt til næreste Jensens:p)

Ooo, og i kveld, ekte dansk flæskesvær, ingen lager det som danskene:)

Skrevet

Åååå...eget hus på gården bak vennebjerg mølle...

Jeg tror egentlig jeg har bestemt meg for å ikke like deg noe særlig..

Herregud du har ordnet deg!

Nei nå fikk jeg et akutt behov for å reise til svigerfar en tur.

Eller egentlig for å leie sommerhuset igjen.

Skal ikke til DK før i august. Da er det Randersuge i uke 33 (som det er hvert år :P)

Kaaanskje jeg skal skrive til mannen på msn nå at vi må visst ta en impulsiv tur neste uke? Jeg skylder på deg og møllen din!

Og så flæskesvær da.. *sukk*

Skrevet

Det er dejligt at være norsk, i Danmaaaark *synger*

Er så deilig her nede, har fint lite lyst til å dra hjem egentlig. Men må vel tilbake til tenåringen jeg har i hus, bikkje, katter osv:p Hehe...

Men det å by i by mot gårdslivet her, sukk... Bytter anyday. Også er dansker så innmari både imøtekommende og ikke minst barnevennlige. De har liksom stellebord til og med på puben:)

Nei, du kan da ikke vente helt til august, erru gal! Det er leeeenge det;)

*titter på Møllen og gnafser litt mer flæskesvær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...