Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hva er din favoritt: Film: Komiserie: Dramaserie: Tegnefilm: Tv kanal: Skuespiller: Sang: Bok: Middagsrett: Dessert: Drikke: Sport: Farge: Klesmerke: Ferieplass:
Slostril Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Film: Free Willy og Dirty dancing Komiserie: Kongen av Queens og Reba Dramaserie: Sex & the city (er det drama?) Tegnefilm: Drittlei alle tegnefilmer.. Tv kanal: TV3 norsk, svensk og dansk Skuespiller: Vin Diesel! Sang: Om Lidt med Kim Larsen Bok: Engler og demoner av Dan Brown Middagsrett: Fjellørret må Potetkjelleren i Bergen Dessert: Noe med sjokolade og bringebær Drikke: Pepsi Max (med alkohol: bacardi razz med fanta) Sport: Basketball Farge: Grønn Klesmerke: Snazzy Rat og det meste på Bik Bok Ferieplass: Danmark
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Film; Komiserie; Ugly Betty Dramaserie; Frustrerte fruer Tegnefilm; Istid Tv kanal; National Geographic Skuespiller; mann; Sean Connery Kvinne; Glenn Close/Meryl Streep Sang; Summer of 69 Bok; Angels and demons Middagsrett; Min kjæres hjemmelagde pasta, min fars lasagne Dessert; Panacotta Drikke; Alkfritt; Tuborg Squash, Med alk; Martini Asti, petit chablis, baileys Sport; håndball, roadracing/motogp Farge; sort, blått, rosa Klesmerke; til han; D&G, til vesle; Halling, Mee Too, Wheat+++, til meg; D&G, Juicy Couture Ferieplass; Lønstrup
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jo, en sang til; Der er en sang jeg kenner, med Kim Larsen. (takk slostril!)
så var vi 4 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Film: Harry Potter og Pirates of the carribean Komiserie: Kongen av queens Dramaserie: Akutten Tegnefilm: Simpsons Tv kanal: Tv3 Skuespiller: Johnny Depp Sang: Vet ikke riktig Bok: Jeg savner deg, jeg savner deg Middagsrett: Biff stroganoff Dessert: Ostekake Drikke: Kaffe Sport: Hæ?! Farge: Blå Klesme rke: Ingen spesielle Ferieplass: Tyrkia
ScaryMama Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Film: Titanic, Borat Komiserie: Kongen av queens Dramaserie: Prison break Tegnefilm: Shark tale Tv kanal: Tv 3 Skuespiller:Mann: Leonardo Dicaprio Kvinne: Angelina Jolie Sang: Dnote feat. beth hirsch (mix av armin van buuren) -devotion Bok: Engler og demoner av Dan Brown Middagsrett: Indisk Dessert: Gelato Drikke: Rødvin, mojito Sport: Fight club o.l., verden sterkeste mann Farge: Blått og svart Klesme rke: D&G Ferieplass: Sri lanka, Spania
LisaColli Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Film: blood diamond, akkurat nå! Komiserie: bundy Dramaserie: hotel cæsar Tegnefilm: happy feet Tv kanal: tv3 Skuespiller: samuel l. jackson Sang: hallelujah, originalen Bok: mitt liv som ola noman Middagsrett: taco Dessert: brownie Drikke: blåbærjuice Sport: å se på rosenborg Farge: turkis Klesmerke: vero moda;) Ferieplass: boracay i filippinene
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Film: Love Actually! (jeg vil ha et sånt drømmebryllup) Komiserie: Friends Dramaserie: Ser ikke slikt... Tegnefilm: Simpsons Tv kanal: TV2 Skuespiller: Orlando Bloom =) Sang: Eric Clapton, You look wonderful tonight Bok: Alle Jo Nesbø sine Middagsrett: Hjemmelaget pizza Dessert: IS! Drikke: Bacardi og Cola? hehe... Sport: Fotball Farge: Rosa Klesmerke: Er veldig glad i Gucci vesken min jeg da... Ferieplass: Xiamen i Kina
fiona71*2pp Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Film: Apocalypto Komiserie:Kongen av Queens, Reba, 8 simple rules, Ugly betty...u name it Dramaserie: Akutten Tegnefilm: Min bror bjørnen,nemo.. Tv kanal: TV norge, TV3, osv osv.. Skuespiller:Samuel L Jackson, Sandra Bullock.. Sang: Bok: På flukt & aldri mer fri. Middagsrett:Får i kål ..Frikassè Dessert:Cremè brulee Drikke:non alko vann. med alko : Mojitos, irish coffie Sport: ? Farge: Lille, blått, lime Klesme rke: æhh..ingen spes. Bruke alt, bare det ser pent ut Ferieplass: Hellas
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Film: A nightmare before christmas Komiserie: er ikke kresen. Skrur på tven og ser på hva enn som går... Dramaserie: se over Tegnefilm: Boog & Eliot..eller kanskje snøhvit...Noe ubestemt:) Tv kanal: whatever.. Skuespiller: Jonny Depp (denne uka:)) Sang: King Nothing. Metallica Bok: Lushons plater Middagsrett: Alt uten sopp i (æææsj) Dessert: Alt sjokoladete.. Drikke: Kaaaaaffeeeee Sport: Nei takk.. Farge: Alt utenom rosa går:) Det meste jeg eier er svart eller mørk grått da... Klesme rke: Hahaha. Klær er fint ja.. Ferieplass: Har ingen. Drømmer om en bortgjemt hytte laaaangt inn i skauen...
hårsår Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Film: Komiserie:Ugly Betty Dramaserie:Lost og 24 Tegnefilm:Lion King Tv kanal:TV 3 og TV Norge Skuespiller:Anthony Hopkins Sang: Bok:Alkymisten Middagsrett:Chicken Curry (sterkt krydret og med nanbrød til) Dessert:is krem med jordbær Drikke:kaffe med melk Sport:hater sport Farge:sterke farger, ikke pastell Klesme rke:Sisters point akkurat nå Ferieplass:tyrkia, hong kong før kina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå