Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 idag møtte jeg en lokal fyllik å han vet jo hvem typen min er fordi han bor rett ved å han sa at han måtte få se babyen..motvillig snudde jeg bilstolen..å han måtte jo putte den ekle fingeren sin med gul oppflisa røyk negl og hvite byller inni hånda på jenta vår..å hun holdt hardt rundt fingern hans...syns det er så ekkelt.. tenker liksom at hjelp,hva slgs sykdom har han med de byllene på hånda..å vi var på veg ut å jeg fikk spraya litt vann på hånda hennes og tørka av..men ikke så bra å nå har hun sugd på hånda si!! jeg er litt redd for sykdommer og alt pga ting som tidligere har skjedd (skal ikke gå inn på det).. men nå er jeg redd babyen vår er smitta med noe siden han fyren er utrolig skabbete!! overdriver jg??>=
Stratos med 3 barn Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Hvis du er så engstelig så ta det opp med lege og få henne evt sjekka. Som et annet tips finnes det servietter som er antibakteriell (er det det det heter?) på apoteket. Altså du kan sterilisere hendene hennes dersom noe slikt skjer igjen. Ellers ville jeg heller ha stoppet slike eklinger og dressert mine nærmeste (om nødvenig) for litt bakterier og "dritt" tåler de jo og det er nok ikke veldig heldig å bruke for mye av de serviettene jeg tipset om
snartmammapåny Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 ville nok ha tenkt i samme bane som deg. Hørest ikke behaglig ut. Tror _ikke_ jeg ville tatt mannen i hånden selv om jeg skal være ærlig. Så da er det vel naturlig at jeg ikke vil at mit barn skal ta han i hendene heller. Fårstår frykten din med bakterier og slik, men det går nok veldig bra skal du se. Men sjønner nok at du er litt skeptisk. Du kan jo følge med om hun får feber eller almentilstanden blir dårlig, siden han hadde byller på hendene. Synst ikke du overdriver. Men mest sansynlig går det helt bra, men er naturlig å være litt skeptisk.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Det går nok bra. Et godt tips om du ikke vil at nasty folk skal ta i babyen er å si at hun har sopp eller infekson i munnen som kan smitte over på hendene til vedkommende. Ikke alle som kjøper'n selvsagt, men noen:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 ja går nok greit men det er bare så ekkelt! hun er så ren å frisk og han var så ekkkkkel!!! :-/ er vel litt overbeskyttende som mamma da!
milk Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Huff, skjønner godt at du syntes det var skikkelig ekkelt! Ikke for overbeskytende i mine øyne:o) Men sånne folk hadde jeg bedt holde seg unna, rett og slett. Vet det ikke er lett, men det er din baby!! Håper det går bra, og det gjør det sikkert også! Tror jeg hadde ringt helsestasjonen og hørt, eller legevakten nå i helga.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 grøss og gru... Tror nok ikke hun blir smittet så lett med noe, men er enig med deg, jeg kan ikke fordra at "gud og hvermann" skal kladde på ungen min.. Jeg aner jo ikke hvor de fingrene har vært,liksom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå