Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått veldi matlyst eller spesielt kick på noe?

Jeg er sulten hele tiden, men blir veldig fort mett når jeg spiser, også er jeg helt sykt tørst hele tiden. Ellers har jeg fått skikkeli kick på yougurt og frukt. Går helt berserk i fruktdisken, hehe, prøver masse nye rare frukter, arti:)

Enn dere andre? Arti å høre hvordan dere har det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg har merket ennå, er at jeg er veldig tørst og våkner kl 4 hver natt for a drikke og gå på do. Men så er jeg nå veldig tidlig fortsatt da 4+5, så det kommer vel mer etterhvert.

Skrevet

Er veeeeldig tørst jeg og..

Men jeg har ikke fått noe kick på noe egentlig, annet enn sterk mat..

Spiser nesten hele tiden, men det er fordi innimellom så blir jeg litt småkvalm og føler at det hjelper å spise :)

Skrevet

jeg er også litt sånn.. før jeg sovner avtaler jeg med sambo hva å ha til middag, så gleeeeder jeg meg masse..

ofte er jeg "kjempesulten" men etter å ha spist en halv porsjon klarer jeg ikke mer..

jeg merker også at pepsi max, som jeg drakk masse av før, ikke smaker i nærheten av så godt som før.. rart., men gjør jo ikke noe, det er jo masse aspertam i pepsien, så om jeg slipper det er jeg fornøyd!!

har hørt om kvinner som ikke klarer å spise ting som ikke er bra for dem mens de er gravide.. at lukta feks frastøter dem ol. rart med den kroppen våres altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...