Gå til innhold

har noen av dere prolaps?


Knøttefrøken

Anbefalte innlegg

har selv prolaps i ryggen og sliter i perioder...

har spurt kiro'en min om svangerskap og ryggen min men han sa at det er individuelt hvordan det utarter seg..at det trenger ikke å ha noe å si..

jeg trener jevnlig og er flink til å gå turer.. noen som har erfaring med graviditet og prolaps eller kjenner noen andre som har hatt/har dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde prolaps gjennom det forrige svangerskapet mitt (+ ett år i forveien). Var sjukmeldt hele svangerskapet, men klarte meg kjempefint bare jeg tok det med ro. Klarte ikke å gå lengre turer på asfalt, men prøvde å bevege meg i ulendt terreng så ofte det var mulig. Har egentlig vært kjempebra i ryggen siden fødselen, og er kjempespent på hvordan ryggen vil "takle" ett nytt svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en prolaps i ryggen men merket ikke noe spesielt til den under tidligere svangerskap. Fikk derimot plager etter første fødsel når barnet var noen uker gammelt. Kanskje litt mye løfting og bæring? Fikk bekkenløsning men det er jo en annen historie:-). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har d..

Har aldri hatt så lite problemer med ryggen som når eg va gravid og tiden etter, helt fantastisk!!!!!=)

Og eg ble kjempe stor, la på meg 30kilo og hadde ifølge alle en enorm mage. så d ble litt vekt på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...