Gå til innhold

Lettet!

chianti70

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle at jeg var på ny ultralyd på onsdag og kikket på lillegutts hjerte en gang til. Vi har en gutt fra før som ble født med hjertefeil så vi blir fulgt opp litt ekstra med nestemann nå. UL'n i uke 18 var litt for tidlig for å utelukke de alvorlige hjertefeilene så jeg ble sendt på en ekstra kikk nå i uke 20 for å se enda en gang. Der var han da, lillegutt - helt perfekt! Vi så på alle hjertekamrene, årene, klaffene og så etter lekkasjer. Alt så glimrende ut, lille sjarmøren. Han hilste med en liten vink og akkurat da så jordmor på ansiktet hans i 3d og jammen lo han til oss! Vi får en ny liten skøyer tror jeg og det begynner å gå opp for meg at drømmen om en normal barselstid kan oppfylles - jeg gleder meg enormt og synes at tiden ikke kan gå fort nok til 1. oktober!

Nesten eneste bekymring nå er hva vi skal kalle han! :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære Cianti70

Er kjempeglad på dine vegne.Det aller viktigste er at barna er friske.

Min første sønn døde av hjernehinneb,så jeg kan forestille meg litt den angsten du sikkert har hatt for sønnen din,og for at nestemann også skulle ha noe lignende.

Alle gode ønsker

Skrevet

Åh,dette var sikkert godt å høre,det er jo alltid en viss spenning når man har opplevd dette fra før.da kan du slappe av og nyte resten av tiden:)selv må vi vente til slutten av okt.men tror det går fort i og med at jeg var 13 uka da sv.skapet ble bekrefta.kos deg med den gode følelsen.navnet kommer vettu :)))))

Skrevet

Å, så flott! Må være utrolig godt å bli beroliget med at alt er bra. Kan forestille meg hvor engstelig du har vært for at noe skulle være galt. Neste bekymring kan du leve med - navnet kommer nok!! ;-)

Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet, med senkede skuldre!

Skrevet

Hei, skjønner godt din lettelse nå,flott at alt så fint ut.

vi var på utvidet UL i uke 24pga det samme. Har ei jente på 11 med medfødt hjertefeil. Var utrolig godt å få vite at alt var fint med beibien i magen:-)

Ønsker deg lykke til å kos deg i tiden som er igjenn til beibien kommer:-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen for alle gode ord! Og til deg lissy - tårene kom fort. Så trist at dere mistet. Det er noe av det verste som finnes når en oppdager at de små barna ikke er friske. Gutten vår som vi har fra før ble operert da han var 4 måneder og er heldigvis helt frisk nå, men det var en tøff tid. Han går til årlige kontroller og vi vet ikke hva det i fremtiden vil bli, men det ser veldig bra ut.

Ønsker dere lykke til mowggi0! Har datteren deres en genetisk arvelig hjertefeil? Eller vet dere ikke hvorfor hun har fått det, slik som med oss?

Lykke til uansett!

Skrevet

Godt å høre! Selv om slike ting antakelig sjelden skjer to ganger, har du sikkert vært mer bekymret enn andre for dette. Nå kan du kose deg, bra at du blir fulgt opp med ekstra ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...