Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt stikkinger på høyre siden siden eggløsning, og siden jeg ble inseminert, etterhvert har jeg vært kvalm et par ganger, og brystvortene er mørkere enn de pleier å være.. Det er kun 8 dager siden inseminering så vet det er tidlig å teste, men dere som har vært her en stund vet vel kanskje? Har kjøpt graviditetsstest i dag bare sånn for å tilfredsstille nysgjerrigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan godt være du er gravid :-) Har du fått litt ømme pupper og eller? Jeg ble veldig trøtt og litt svimmel på trening etter jeg ble gravid! Nå ble jeg nyskjerrig...! Du må fortelle når du har tatt testen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke sånn pmsvonde, men annerledes. Akkurat som om det er noe som skjer inni de som jeg ikke kan forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje kvalmen er det beste tegn på at du muligens er gravid. Vet ikke hvor lenge du skal vente før testen viser positivt...men det må være forferdelig å måtte vente...! Jeg har kjøpt graviditetstester på en billig side. Tror det var 20 tester eller noe til 200 kr...! (jeg tok tester titt og ofte, hehe....Hvis du er interessert, kan jeg sjekke mailen min for å få fatt i hva siden jeg kjøpte de på heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ihvertfall ingen hcgproduksjon som er høy nok i kroppen min ennå. he he. Så får nok være flink å vente nå til IKM datoen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...