Murmeline Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Så uansett hvilket merke osv; hvilke finesser satte du mest pris på, eller savnet for den saks skyld.
rødhette* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Vi har odenwälder lammy xl dunpose. Det jeg liker aller-aller best med den, er at den har lammeskinn, som man lett kan ta ut. Så man kan bruke lammeskinnet alene, eller posen uten skinnet, også. Lammeskinnet har i tillegg hull for 5-punktsele, som gjør den enkelt å bruke i en sportstrille også, og ikke bare i bagvogn.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Samme vi har ,lammy xl: at den kan snøres/strammes rundt hodet. Vanntett og vindtett er også viktig.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Vi har 2 vinterposer vi med hver sine fordeler; Quinny Freestyle XL; Den har dobbel glidelås, noe som gjør den enkel å bruke også med en hånd, og lett å ha litt åpen eller helt lukket. Den kan snøres igjen rundt hodet og er vann og vindtett. Den har også hull til seler, kanskje ikke så viktig i bhg men iallefall når man triller tur. Voksi; Den er tykk, kan brukes LENGE siden den er så lang, den er både god og varm men puster, den er enkel å åpne og må ikke knyttes om man ikke vil, flappe kan bare legges over... (faktisk mest fornøyd med quinnyen men det er jo to vidt forskjellige poser..) Kan jeg forøvrig bestille en bæresele av deg eller;) Fremdeles forelska i den du har laget:)
pikabuu Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Det æ savna masse på min lammeskinnspose, va det og kunne glide opp vist vi foreks. gikk inn på en butikk. =o)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 I vinter har jeg brukt voksiposen med lammeskinn under.. Den posen anbefaler jeg på det sterkeste:) Lett å åpne litt om du skal inn i butikken ol... Når du er på besøk så kan du bruke den som et leketeppe og sove i. Trenger ikke så mye klær under.. Får også kjøpt sommerpose til den som er kjempe greit å ha høst og vår.. Bruker den også vi
Mage Mi Sa Jo Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 selv har jeg voksi og er fornøyd med den. men viktig er vel hull til sele siden du lager selv lager du hull til den type sele du har. liker også at det erlett å få barnet opp og ned i posen altså at den kan åpnes mye. bør også ha en lett måte å lukke på. vaskbart trekk er bra å slippe åvaske hele dynen fordi det er noe skit på trekket. avtagbart og vaskbart underlag ved hode altså ikke en pute men greit å ha noe som en kan vaske, enten det er pga sikkel eller annen bassilusker som ofte kommer når en sover. ellers liker jeg veldig godt ideen til voksi med den regulerbare dynen men det er ikke nødvendig. unngå snorer til å knyte ved hodet på barnet, med tanke på kvelning.
Murmeline Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2007 Takk for mange fine svar:) Står mellom voski med spenner (ikke tråder), Ticket to heaven løsning (glidelås på midten, OG NEDE, til bena), begge to har god snurp ved hodet. Lammeskinn oppi var en god løsning ja, kan jo bare ha et løst skinn.. Flere??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 er du sikker på at hun skal sove i vognen i barnehagen? mange barnehager som ikke har barna sovende i vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå