Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Ville bare fortelle min historie. Jeg er vokst opp med en mor som ikke likte alle disse markeringene. Hun gjorde så godt hun kunne for å skjule det, men jeg kan ikke huske annet enn at jeg som barn alltid visste at mamma var med "mot sin vilje" og jeg klarte av den grunn heller ikke kose meg skikkelig.... Foreldrene mine er skilt så vi hadde bare mamma.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Noen bare liker ikke 17mai. Det er lov det. Og da kan det være vanskelig, uansett hvor mye man prøver å skjule det. Hun prøvde i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Poenget mitt var bare at man kanskje kunne forsøke å jobbe litt med innstillingen sin fordi det er ikke noe moro for barna heller nødvendigvis. Noen alkoholiker klarer jo å slutte og drikke så da er det vel verdt et forsøk? Skulle være mulig mener jeg..... Tror ingen mor ønsker annet enn at barna sine skal "digge" disse markeringene. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå