Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei!! Jeg har tenkt å være dagmamma fra nyttår--da er den lille jenta mi nesten 10 mnd.. Blir kanskje litt for sent for deg? Bor 5 min gange fra Tønsberg sentrum. Jobber vanligvis i barnehage, men skal ha lenger permisjon for å være hjemme med datteren min, og da vil jeg være dagmamma for et par andre barn i tillegg..

Det høres flott ut, om jeg ikke får til noe annet, får jeg leve litt på vann og brød og ikke gå ut i jobb før nyåret.

Var på fest i går, der ei forteller at barnebarnet hennes skulle si opp sin plass i en barnehage nå, hun skulle be på sine knær for at vi skulle få den plassen, så jeg kan jo komme tilbake til deg når jeg vet noe mer:)

• 3 uker senere...

Annonse

Den plassen var visst tatt med i opptaket, vi fikk kortet til denne damen som drev barnehagen, hun hadde visst tre private,skulle sende henne mail,noe vi gjorde, to ganger, fortsatt ikke hørt noe, men den er kanskje stengt nå. Da er det bare å hååååååpe. Kjennner at jeg begynner å bli rimelig desperat nå.

• 2 uker senere...

Neida, ble ikke noe der heller gitt. Jeg må nok ha dagmamma ved mnd. skifte September/Oktober. Synd det skal være så vanskelig, fører med seg så mange bekymringer.

Har en koselig jente for hånd, bor et stykke unna, og sambo mente det ble unødig mye kjøring, han tror visst dagmammaer gror på trær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...