Gå til innhold

November: Vi fikk barnehageplass:)


Trønderpia venter nr 3

Anbefalte innlegg

Deilig å ha det på det rene. Jeg jobba i et vikariat og det går ut 1/7, så jeg har ingen jobb å gå tilbake til. Men skal jobbe alt jeg kan av ekstravakter. Vet at det ikke er noe problem på min arbeidsplass og andre steder innen mitt yrke. Da er det iallefall ingen hindring når jeg fikk 100%.

 

Men det er skummelt å tenke på lillegutt i barnehage da:) Er det perioder med lite jobb for meg, skal han være hjemme med mamma ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye med plassen,så håper jeg at du kan få fast jobb,hvis det er det du ønsker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ønsker veldig det ja. Men blir glad for vikariater også. Men lite jobber for meg i denne byen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Ble litt misunnelig nå.. Vi har ikke fått plass i bhg.. Så gruer meg litt til å begynne å lete etter dagmamma til han.. Håper noen kan anbefale meg en snill å flink en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå håper du får plass, så du slipper å lete etter dagmamma. Kan fortsatt ordne seg for unga som er født sent på året.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det ordner seg.. Har du kommet deg inn på facebooken nå? så det var kommet en til inn nå, men hun har ikke skrevet hvem hun er her inne..=o) skriv dib i søkefeltet, så dukker klubben nok opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, så utrolig rart og frustrerende at du ikke kommer inn på "novemberklubben på DIB" da!! Trodde at novemberklubben lå der inne på relaterte grupper, men den gjorde desverre ikke det..=o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...