Gå til innhold

Soverutiner på 8-10 måneders baby dagtid og natt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sover lille prinsen(9 mnd) 3 små lurer på ca 30 min og 1 lur på 1- 1 1/2 time på dagtid. Så sovner han rundt kl 19 og da sover han til ca 5-6 om morgenen. Men han sover ikke så godt natterstid,våkner mange ganger i løpet av natta og vil ha vann og smokk. Han får pupp rundt 4 og 6. Lurer på om han sover for lenge på dagtid.Hvordan er deres rutiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det 2-3 lurer på alt fra 30 min til 3 timer

Hun legger seg 1900 og sover til 8 -tiden, og har da fått litt pupp i 06 tiden

Skrevet

Min er 7 mnd og sover to lurer på ca 45 min og en på ca 1 1/2 time. Legger seg kl 19 og sover til ca halv seks. Han får ikke nattpupp. Tror bare at han er en morgenfugl og må vel leve med det. Trøster meg med at når han er 12 så er sikkert det bedre:)

Vi skal forresten legge han på eget rom nå. Håper det kan gi noen minutter ekstra søvn??!!

Skrevet

Sover 1 1/2 +1 time på dagtid. Sover fra 19.00 til 6.30-07.00 om natten. Han er 9 mnd og vi hadde avvenning med nattpupp forrige helg. Våkner nå ca 1x i løpet av natten og får smokk, noen ganger ikke, andre 2x. Sover ikke etter 15.00 på formiddagen. Synes faktisk han ble roligere om natten etter avvenning:)

Skrevet

Dattera vår er 10 mnd. og endelig har vi funnet rytmen hennes. Sover fra 19-6. Får ingen servering da. Dagtid sover hun fra 12-14.

Skrevet

Må bare legge til at jeg tror det er vanskelig å vurdere søvn i forhold til andre. Vi strevde sånn med å finne rytmen hennes fordi storebroren hadde et mye større søvnbehov. På hennes alder sov han 3 lange lurer på dagtid. Hun trenger bare én. Han var turbo da, mens hun er rolig og avbalansert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...