Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk for støtte og oppmuntring jenter, det er helt utrolig hvordan vi lever oss inn i hverandres opplevelser her. Og det hjelper virkelig å både lufte egne erfaringer og få del i andres. Men jeg skulle virkelig ønske vi var ferdige med alle skuffelsene nå! Håper det blir deres tur nå ihvertfall, og at jeg endelig får treff på kjempeforsøket jeg har tenkt å gå inn i nå.

Har sendt en lang mail til Nordica for å be om råd ang. ferierende gynekolog. Kunne selvfølgelig ha ringt men har såpass telefonallergi at jeg unngår det så langt jeg kan. Hvis de er raske med å svare klarer jeg kanskje å sette igang denne perioden, jeg skal ihvertfall bruke morgendagen på å ringe rundt til leger i tilfelle jeg får tak i en som kan brukes.

Sender de forresten resepter på fax?

Fortsetter under...

Hei

Jeg fikk min lege til å skrive resepten på norsk. Dette fordi jeg ikke ønsket å ta ut alle medisinen med en gang. Det var i følge damen på apteket kun mulig å bruke en utenlands resespt en gang.

Hvis du får time hos lege i dag, kan han/hun garantert skrive ut resept etter en kort telefon til Nordica.

Kom igjen, Oh`rly. Dette klarer du ;o)

Argh, 12 dager siden inseminasjon 4 dager før IKM, fremdeles neg.test. Men ingen antydning til mensmurring eller forventet mens. 3 tester tatt så langt :-) utrolig utålmodig, men har fremdeles håp. Nå skal jeg bort i helgen, så utsetter siste testing til tirsdag (om ikke mens kommet før det). Det værste er at jeg ikke har klart å stumpe røyken helt....sier til meg selv at "normale" mennesker ikke vet de er gravide de første 14 dagene...tester jeg positivt er jo saken en helt annet.

Ja ja, lykke til alle sammen og god helg.

Jeg ble litt stresset da jeg leste dette fordi jeg ikke har penger til å hente ut alt på en gang. Ringte derfor til apoteket på Jernbanetorget og hun sa at det ikke er noe problem å bruke en utenlands resept der flere ganger. Så da vet man i allefall at man kan gå dit. Hun sa at de ofte har folk med resepter både fra Danmark, Finland og Island og at de hele tiden har det vi trenger inne.

Hei, er uten nettdekning for tida...og dagene rundt IKM var utrolig frusterende...og uhyggelig spennende! Testet negativ kvelden før IKM..neste dag skjedde det ingenting...kom en bitteliten bloddråpe og jeg var utrolig dårlig i ryggen og hadde stikninger i magen...sov utrolig dårlig mens jeg sjekket hele tida om jeg var begynt å blø mer. Dagen etter IKM, blødde jeg ikke mer og jeg løpe på apoteket og kjøpte en test...fikk et svakt kryss og tårene sprutet...men det begynte å komme mer og mer blod og neste dag kom mensen for fullt...Da tenkte jeg at jeg nok har passasje i egglederne og trenger ikke ta noen røntgen...så nå er det å gå på med krum hals og skaffe de siste testene som trengs før neste forsøk...og det blir ikke før i juli. Og nå er jeg jo nesten enda mer motivert enn jeg har vært på lenge! ÆSJ! Men lykke til dere som ennå venter i spenning! :)

Annonse

Her er det negativ test og det ser ut til at TR kommer, 2 dager etter IKM. Det var det, litt trist er det jo når man har ventet i spenning og har trodd at nå sitter det. Da er det ny runde i juni. Håper på å reise til Danmark i midten av juni, passer fint med jobb. Alle gode ting er tre og satser på det.

Lykke til dere som fremdeles går å venter på test og til dere andre lykke til neste gang da kommer gullegget som fester seg :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...