Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det 6 dager til vi kan teste. Har bestemt meg for å ikke teste før tiden denne gangen. Er utrolig spent, skal holde hardt å vente i 6 dager til. Denne gangen har jeg ingen symptomer på graviditet, alt er som normalt. Men kan jo være en god ting, forrige gang hadde jeg mange symtomer og var ikke gravid.

Jeg har 12 dager igjen før jeg kan teste....utrolig lenge til syns nå jeg....har hatt EL smerter siden jeg kom hjem fra DK, om dette er et symptom på graviditet...ikke vet jeg, men det er ivertfall ikke normalt tror jeg. Ja ja, får bare vente, men skal holde dere oppdatert ;-)

Jeg har 9 dager til testing... veldig lenge å vente. Jeg hadde litt EL smerter etter insem, men ellers har jeg ingen symptomer på graviditet ennå. Forrige gang hadde jeg mange symptomer med da var det negativ test og mensen kom 4 dager før den skulle, slapp å teste.

Da er det vare å vente i spenning. Lykke til alle sammen så får vi håpe at det blir mange blå streker på oss :-).

Her er det 3 dager til IKM...og nei, jeg har ikke testet noe ennå! ;-) Her har man i grunnen ingen symptomer, men hadde noen uvanlig tidlig PMS-murringer (dag 5-7) etter inseminasjonen. De siste dagene har jeg bare kjent PMS-smerter og blir kjempeglad for alle plutselige humørsvigninger og småtrøtthet for tida. Kommer mensen på tirsdag så tar jeg en måneds pause fra videre forsøk. Krysser fingrene for dere andre imens!

Annonse

Tja, mensmurring på dag 5-6 kan jo være festesmerte da.......

Huff, jeg kjenner det snører seg i meg og på deres vegne. Det er en ganske stor påkjenning å gå sånn å vente.

Jeg har en følelse av at det blir mange blå kryss denne gangen :o)

Er bare 4 dager til IKM. Klarte ikke å vente på fredag, så måtte teste da.. Men det var bare 10 dager etter inseminering, så forventet IKKE positivt resultat.. Nysgjerrigheten ble tilfredsstilt, så blir ikke testing igjen før tidligst 23 mai, om ikke da TR kommer før det..

Synes jeg har symptomer, men er redd for å legge for mye i det.. :D

Jeg kan nok ikke bidra til baby-boomen, for denne gang ihvertfall. Omkring 4-5 dager insem. ble puppene vanvittig ømme og såre, jeg følte meg sikker på at årsaken var EL sprøyten som slo til med sine bivirkninger. Etterhvert kom også mine velkjente PMS sympt i full anmarsj og den 11 dagen viste den helsik...mensen seg.

Heldigvis hadde jeg allerede bestilte ny GU time til follikel måling osv. (troen har vel fått en liten knekk..) Likevel, jeg planlegger ny Nordica tur i Juni, forsøk nr 5 det.... Er jo unødvendig å nevne at jeg føler meg litt nedpå nå.

Jeg heier og krysser alt for at flere av dere har lyktes i mai !!! Det gir nytt driv og påfyll når glad meldingene tikker inn her :)

Annonse

Nei og nei og nei :o( Så trist da, Juli68!

Jeg skjønner helt hva du mener med å ikke ha troen lengre. Jeg er sånn jeg og. Hvorfor i all verden skal det klaffe akkurat denne gangen? Det er nok en stor dose forsvarsmekanisme i det.

Men, det er mange bevis her inne på at det er nettopp det som skjer. Plutselig er det din tur, ja og min håper jeg :o)

Har du testet enda, Oh`rly?

Jeg var hos Nordica lørdag 12., så jeg tester ikke før tidligst førstkommende lørdag. Veka er såpass regelmessig når den IKKE er velkommen at jeg ikke gidder kaste bort penger på en test før det ser ut til at Det Onde lar vente på seg.

Kan ikke påstå jeg er spesielt optimistisk, så for tiden driver jeg mest og planlegger IVF. Har fått henvisning til Blakstad fra fastlegen min (som forøvrig ga meg et enestående tips: jeg kunne jo bare bruke en venn eller finne meg noen på by'n og påstå jeg gikk på pillen! Enestående gode råd ;-) Rimelig sikker på at han spøkte - tror jeg).

Nå er dessverre Blakstad på ferie akkurat når jeg skulle ha begynt å ta UL, men jeg får sjekke med Nordica hvordan jeg løser sånne problemer. Jeg har ikke råd til å betale 1200 spenn pr UL hos Trolle ihvertfall!

Jaja... Selv om pessimismen blomstrer ligger nå likevel håpet i bakgrunnen og lurer. Kanskje jeg slipper å styre med IVF likevel :-)

Når får du dommen over eggene dine Storkfrøken69?

Hei Oh`rly

Jeg er imponert over at du klarer å vente :o) Flink jente!

Hvis du går inn på assister befruktnng, står det en del om Blakstad.

Hun er visst ikke den varmeste personen i verden, men Lindenberg anbefaler henne.

Men, du kommer jo ikke til å trenge å treffe henne :o) :o) ;o) Ja, med mindre du vil til tidlig UL hos henne da.....

Jeg er shiiiiiiitnervøs angående eggene. Jeg vet jo at noen har fått befruktet like mange egg som meg, men at alle har vært dårlige.

Svaret kommer 13.30. Jeg får helt vondt i magen bare ved tanken.

Jeg kommer meg ikke på nett igjen før sent i kveld, men skal fortelle hvordan det har gått da.

Nå er det jammen spennende å følge med dere begge to. Forstår godt du er nervøs, Storkfrøken69. Etter ørten sprøytestikk og hormon karusell kan jeg forestille meg hvor sliten du er og nervøst alt blir for deg nå. Tror gullegget ditt er der nå jeg :) Spent på å høre hvordan det har gått, lykke til med svaret :)

Oh'rly, kan hende du ikke trenger planlegge eller tenke så mye på IVF ennå.. :) Men vi blir jo så flinke til å tenke praktisk og planlegge i hytt og pine hele tiden, beskytter oss med krisemaksimering. Medalje skulle vi fått !!! :)

Arrgh!! Tiden går så utroooolig tregt!! 11 dager siden inseminasjonen, og skal teste TIDLIGST lørdag siden jeg har relativt korte sykluser, men har allerede testet to ganger (i dag og i går) FULLSTENDIG bortkastet penger selvfølgelig!!! Hadde EL smerter hele forrige uke, søndag var de borte, og nå har jeg ingen symptomer, litt stikkinger i magen bare og metallsmak i munn!! Ja ja, det er jo ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet da...men TIDEN GÅR SAAAKTE!

Lykke til alle dere andre som skal teste snart!!!

Den er fæl den ventetiden. Da jeg ble gravid, testet jeg negativt på dag 11 og positivt på dag 12. Dag 11 begynte magen å romle sånn den kun gjør når jeg skal ha "den indre fienden". Jeg ble tilnærmet hysterisk. Ringte legen min og spurte om jeg kunne komme og da blodprøve. Han bare lo og sa at jeg fikk teste på dag 13 så var den sikkert positiv.

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente to dager. Kl 06.00 på dag 12 lyste det "Gravid" mot meg.

I ettertid har jeg blitt noe flinkere til å takle både ventetid og negative resultat....men ikke så veldig. Tålmodigheten blir satt på en alvorlig prøve hver gang.

Jeg krysser fingr og tær for deg, bkatrine!

Vi får løpe sammen mot mållinja bkatrine, jeg også venter veka nå på lørdag. Og jeg er allerede så spent at jeg ikke klarer å sove om natta *sukk* Vurderer å kjøpe en test nå for å få litt mer ro i sjelen, men vet jo egentlig at uansett utfall av testen vil jeg ikke tro på det! Grr, jeg også trenger narokose for å komme gjennom de siste dagene!

Føler meg konstant småkvalm, men er overbevist om at det bare er stressnivå&eggløsningssprøyta som er grunnen. Jeg hadde det jo på samme måte forrige gang og da forsvant kvalmen som dugg for solen så fort møkkaveka viste seg.

Åh nei, så synd!!! Føler meg litt trist nå på dine vegne!!! Hva skal man si liksom?! Annet enn, fy søren for noe dritt!

Jeg tror nok min er like rundt hjørnet også men,jeg har kjøpt 2!!!!! nye tester i dag, en man kan bruke 4 dager før så den går nok i morgen, og neste får jeg ta på søndag...så...4 tester!! Ja ja

Jeg ble trist når jeg leste at det ikke gikk denne gangen heller.

Jeg er på dag 11 i morgen og tenkte at jeg skulle ta en liten test i morgen, tror ikke det gir noe utslag men.... disse 14 dagene er svært nervepirrende. Forrige gang trodde jeg at jeg var gravid, liknet på de gangene jeg faktisk var det. Nå skjønner jeg at det var hormonene som gjorde utslag og TR kom 4 dager tidligere enn forventet slik at jeg slapp å teste.

Lykke til alle som skal teste i nærmeste fremtid, håper at vi lykkes alle sammen.

Oh`rly, Oh`rly, Oh`rly - Nei, nei, nei!

Nå ble jeg skikkelig skuffet! Det var jo ikke dette vi hadde planlagt for deg!!!!!

Nå sukker jeg tungt her jeg sitter mens jeg sender deg masse varme tanker.

Også må jeg jo bare spørre: Blir det sprøyter om 2 dager eller venter du en måned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...