Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg vet om Teutonia Mistral Quinny 3XL Freestyle Ble ikke så veldig begeistret for noen av de vognene, så jeg trenger flere forslag... Noen som kan hjelpe meg?? :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Brio kombi... da kan man velge understell selv, enten en kjøreretning eller som kan snus.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Knorr vogn har dette,men dette er en ganske tung vogn da.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Carena Ride/Carena Freeride. Emmaunga Cerox Brio Nova Clik in Brio Nova Reverse Shark Design, Bigfoot Simo Sport Brio Happy Kompakt Brio Happy Teleskop Shark Design Bigfoot pro Shark Design Zaphir Det er de jeg finner sånn i farten:) Mener alle disse skal ha det... Har selv Carena freeride, og er KJEMPEFORNØYD! Det er en billig og knallgod vogn. Har også Simo kombi, ikke på langt nær så fornøyd med den. (den har ikke vendbart styre...)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 S¨nå at kriteriet ikke var at STYRET skulle være vendbart, men til info, det er MYE enklere, da kan du jo endre bare med et håndgrep, fremfor å måtte snu hele sittedelen...
gammel røy Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg er veldig fornøyd med trehjulingen teutonia spirit, den er veldig lett å manøvrere + man kan velge mellom å ha den som sportsvogn (med vanlig stor hardbag) og kombivogn (med hard eller mykbag). http://www.teutonia.no/spiritS3sitt.htm Ikke den kuleste designen, men mer praktisk enn de fleste. Hartan skater x med vendbart forhjul (kan låses) er også flott og praktisk. Den finner du hos www.rudo.no. Men den kommer bare som kombivogn tror jeg. Dersom du får vinterbarn blir bagen nokså fort liten dersom man skal ha voksi-pose i så man må tenke på det når man skal kjøpe pose. Det som er flott med denne vogna er de robuste hjulene- er en flott vogn dersom du bor et sted det er sne mer enn noen få uker eller dersom du er veldig gla i å gå i skogen. Super solid.
gammel røy Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Et flott tilbehør til som finnes til begge disse vognene er et en type fotende. Når man kvitter seg med baggen setter man på en kanten ved fotenden. Da er det nesten som man har en bag selv om man har begynt å bruke sportsdelen. Det som er flott med det er at når barnet ennå er nokså liten (sånn som jeg som har en 6-7 mnds gammel tøtte) kan hun sitte oppe, men samtidig kan jeg ha et teppe over henne uten å bekymre meg for at den faller ut. Hun ligger altså fremdeles litt beskyttet nede i vognen. Jeg har hatt begge ovenfor. Bor du i by med lite sne, samtidig som du ikke løper mye ut i skogen, ville jeg hatt teutonia- hvis ikke hadde jeg tatt hartan. Teutonia vogna kommer med handbrems, men det tror jeg må spesialbestilles.
rødhette* Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Vi har simo kombivogn. Vi kjøpte uten vendbart håndtak, siden man kan snu bagen/sittedelen, og dermed ha den begge veier. Kommer jo ikke til å snu den fram og tilbake i hytt og pine. Hun på babyshop anbefalte oss å gjøre det, selv om vi kunne kjøpe med vendbart håndtak hvis vi ønsket. Hun sa at de vendbare håndtakene ikke var like holdbare.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Til gammel røy (litt av et nick forresten ; ) ) Kan du forklare litt mere hva du mente med den fotende-greia? jeg skjønte ikke helt. Har Teutonia S3 selv så ble derfor litt nysgjerrig.
gammel røy Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 Heter lying area extension: http://www.teutonia.com/content.php?Theme=Gelb&pid=28&prod_id=13&subject=products〈=en# Bildet er litt misvisende ettersom det ser ut som om de har lagt en hvit madrass i vogna- det er jo bare tull dersom man skal bruke selene.
Slostril Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 Herqules raptor3-spin har disse funksjonene. Jeg har den, og er STORfornøyd. Får masse kommentarer om at den er kjempestilig og ser dyr ut. Det er den ikke, altså Men den er mer stilig enn søt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå