Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 ...vet dere grunnen for at kvaliteten er lav? Vi får ikke komme i gang på privatklinikken vi bruker forde de ikke finner grunnen til at mannen min har så få sædceller. Måtte dere det- eller fikk dere bare komme i gang? Han har allerde vært gjennom antibiotikakur og masse blodprøver der de har sjekket alt mulig- og dette har vi nå brukt et halvt år på. Jeg er såå frustert og lei meg nå, forde jeg trodde virkelig vi skulle få til et forsøk før sommerferien. Vil bare komme i gang....ikke bruke enda flere måneder på flere prøver...
mamman til gogutten Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Mannen min hadde dårlig kvalitet og lite antall, men hørte aldri noe om at de måtte finne ut grunnen til at det var slik. Vi fullførte ikke prøverør siden jeg til slutt vart gravid på vanlig måte, men på søknaden stod det ingenting om sånnt. Vil uansett anbefale dere å prøve e-vitaminer og sink om dere ikke har prøvd det. Og spise masse nøtter! Jeg vart gravid etter at mannen min hadde gått på vitaminene i tre mnd og spist sikkert 20 kg!! med nøtter til jul:-))
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 vi har prøvd alt sånt- men nå har mannen min svært dårlig kvalitet da---
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 Her hadde også mannen dårlig kvalitet, men det var aldri snakk om noe grunn. Men som hun over så ble også vi gravid på egenhånd, vi hadde da vært gjennom 2 mislykkede icsi forsøk. Her pøset vi på med flytende zink, og omega 3 produkter........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå