Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 kan jo være lurt å ha det klart når det virkelig setter i gang... noen andre tips å gi meg, f eks hvor man får tak i en goood bitering? en som faktisk passer i de små hendene, uten at den er for tung å holde i? har lett overalt føler jeg, og de jeg har kjøpt virker aaltfor store til små'n.
Fødemaskinen Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Kjøpte en topakning på babyshop. En grønn og en rød i samme pakke. Var en slags væske inni som du kan kjøle ned i fryser/kjøleskap før bruk. De er fine og små å holde i.
Canari Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 1, Dentinox 2. Cubus eller Spar Kjøp har visst noen, eller Babyproffsen i Sverige (om du bor nær grensa :-) )
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 dentinox og en liten tannbørste, viktig å pusse små riskorn, og de blir vant med tannpuss
Mini-me:) *gravid* Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Hei!! Jeg kjøpte en bitering på Spar`n frå MAM, det er en ring å holde i, og en del av den er noe gummigreier som inneholder destillert vann. Ha den litt i kjøleskapet så blir den kjølig og god å bite på! Falt i smak her i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå