Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en sønn som snart har bursdag, men har ikke peiling på hva vi skal finne på til han som han kommer til å sette pris på.

Han har mer en nok lego, brio, biler lastebiler og uteleker.

Er det noen som har noen gode forslag til bursdagsgave til en 3 åring ?

Takk for alle tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plastelina eller annen type leire er jo en fin gave.

Skrevet

Jeg har samme dilemma. Tenkte litt på en liten to-hjuls sykkel med støttehjul, men han har jo fremdeles trehjulssykkelen og klarer seg sikkert fint med den i sommer. Men det er liksom det eneste jeg kommer på.

Ellers så leker han en del med lego og brio, men mest går det i sjørøver effekter. Han er spesielt begeistret for Kaptein Sabeltann, men han har nesten alt som er å oppdrive, og jeg ønsker at han skal begynne å roe litt ned med sverd og pistoler. Men det hjelper nok ikke på at vi skal til dyreparken i sommer, så jeg får vel smøre meg med litt mer tålmodighet akkurat der :-)

Skrevet

Jeg ville ha tenkt i retning opplevelse - med dere eller andre - at dere planlegger en overraskelsesdag. Bruker det dere vet av interesser og ting han synes er gøy.

F.eks. Lag puslespill med bilde av hvor dere skal/hva dere skal gjøre. (Her kan dere ta fargeutskrift av bilde som gir hint f.eks.)

Det er vår - hva med grilling i skogen, skattejakt om sabeltann er populært, at dere lager noen ting sammen. Kanskje kan han få en sovepose - så kan dere dra på telt/overnattingstur senere.

Skrevet

Nå er jo barn så forskjellige. Men min 2-årig sønne har lagt sin elsk på sparksykkel med to hul bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...