Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 hvis de kommer opp nede først, er det ikke mest vanlig at d er de to midterste som kommer opp først av de da? eller kan f.eks den nedre hjørnetanna komme først?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Mest vanlig er at noen av fortenne kommer først,men det er jo det som er mest vanlig,så andre tenner kan jo komme først. Har du en som sliter med hjørnetanna?
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Emil holder på å får to hjørnetenner! Hehe.. Trodde det var mest vanlig at de i midten kom først jeg da Han er bare 10 uker, så det er nok veldig inviduelt.. Er ikke sikkert tennene kommer opp før om mange mnd heller da. Ser bare to små hvite prikker i munnen hans.. Samt at han sikler noe aldeles og spiser opp hånda si snart )
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 er nok tenner på vei her da ja... eller tann da. nede, helt til høyre foran. uff, stakkar. DE klagelydene, hehe, skulle hatt hørselvern i dag!! 10 uker ja, d var tidlig ute d oxo ) her sikler han oxo myye, og spiser på alt han får tak i.
Fødemaskinen Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Det vanligste er at de nederste fortennene kommer først. Min gutt har hatt hvite prikker på tannkjøttet over hjørnetennene siden han var rundt 3 mnd. Hørt noen si at det er fordi disse tennene som bruker lengst tid på å komme opp. Nå, 5 mnd etter, har han fått en fortann nede, men jeg ennå ikke sett noe til hjørnetennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå