Gå til innhold

Hei alle :)

villmusa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg kan ikkje bli medlem her riktig enda, sliter men ikkje gravid enda :( Kanskje feil plass å spørre men prøve...

Holder på å tester med eggløsnings-tester nå. Vet noen her inne om det er mest gunstig å ha samleie samme dag som testen er positiv, eller dagen etter?

Sette veldig pris på svar men forstår at kanskje det er dumt å spørre her inne..

Vil ellers bare si at eg har vært innom en del her i det siste. Å lese det dere skrive her inne gir meg mer håp om at vi kanskje lykkes en dag vi òg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannens sæd lever jo opp til 5 døgn. Og det er bra om de er tilstede når egget slippes. Jeg har brukt en formue på el-tester....greit nok det, fikk i allfall kartlagt cyklusen min og når jeg hadde el - bommet nok noe på det i begynnelsen. Etter å ha prøvd i 4 1/2 år og hadde 2 mislykkede ivf forsøk bak oss, klarte vi det på egenhånd....

Jeg visste sånn noegenlunde når i syklusen jeg hadde el dvs fra dag 18-22 pga lange sykluser. Så hadde jeg lest om npe på kjerringråd siden... fra cyklusdag 5 tømmer mannen seg og fra cyklusdag 10 hadde vi sex annenhver dag. Vi fikk klaff på færste forsøk, jeg hadde da regnet god slingringsmonn og stresset ikke med el-tester.

Skrevet

Tusen takk for tips Bell =)

Var veldig opphengt i el-tester for leeenge siden men fant ut at vi skulle prøve å leve som normalt uten å telle dager hele tiden. Har prøvd i 2 år nå og er i gang me utredning. Har foreløpig ikkje funne noe galt, og det e jo bra :)

Men fikk så lyst å sjekke igjen, når sånn ca eg har el. Kjenne som regel ingenting under el derfor eg alltid er litt usikker på når den finne sted. Sambo jobba mye vekke og da blir ting litt vanskeligare :(

Vi gjør et forsøk nå, og skjer det ikkje noe denna gangen skal vi prøve det som dere har prøvd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...