Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 noen som har erfaring med dette? kan det være tenner på vei? han gråter ikke, men d er en tydelig klagelyd. høy, høres ut som han "presser" den ut, i et og samme tone-leie hele tiden... noen som vet hva dette kan være, er d vanlig?
Canari Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 har det samme her, snuppa mi er 4,5 mnd, tror hun øver på lyder lenger bak i ganen, artig med nye lyder, ikke så feminint, akkurat :-) ikke tenner her, tror jeg, kan også være at det betyr Jeg vil ha selskap...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Tenner kan jo absolutt være på vei,men om det er det,det vet jeg ikke.Kan jo være at han bare har lagt om klage lyden.jeg vet ikke. Håper du finner ut av det,for det er ikke kjekt når en ikke forstår sine små.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 er ikke noe greit nei. men jeg syns jeg aner en hvit liten prikk nede i hjørnet i munnen, og den kjennes hardere ut enn gommen, men kan nedre hjørnetann komme først? trodde kanskje d var de midterste som kom først..
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 ja, han har fått selskap i hele dag, hehe, hvis ikke er det mer enn klagelyd som kommer! men nå er jeg helt gåen i armene. heldigvis kom pappa'n hjem og kunne avlaste meg for en liten stund ihvertfall. er ikke mye feminine lyder nei, men bra det da, siden jeg har gutt, hihi ;P syns d var artig med de nye lydene de første dagene, men i dag ble det liksom ekstremt mye.. skikkelig høy knirkelyd på en måte.. som han virkelig presser frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå