Tone & Mari Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Noen som bruker de og er fornøyd eller misfornøyd..
Space Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Veldig fornøyd med chicco flaskene. Har prøvd flere merker og det er de eneste han tar. Tuppene er lagd av lateks, så de er en del mykere en silikon, det er en del barn som tar lateks lettere, men det er jo en viss fare for lateksallergi. Urolig bra med det lille ventileringshullet på tuppene, det gjør at det ikke blir så vakum i flaskene. 4+ mnd tutene er perfekt til velling.
haater husarbeid Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg bruker chicco flaskene og er kjempefornøyd, de eneste tuttene minien her vil ha. Han vil ha minste hull selv om han er 8 mnd nå Liker også ventileringen, gjør at de ikke må slippe tutten hvert 5. minutt for å få vekk vakuumet.
Tone & Mari Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk for svar... Tok og kjøpte en slik flaske i dag eg.. Mari likte den og drakk opp med en gang.. Den suset mer enn de andre vi har brukt men det er vel sikkert den der luften som gjør.. No lager vi jo så små posjoner melk at eg syns dei på 150 ml var heilt ok.. Skulle få inn flere på apoteket vist nok.. Vi har brukt Mam flasker fram til no og vært fornøyd med det men syns dei var for store no..
chri chri-83 Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 hei. hvor fikk du kjøpt den flasken? Jenta mi liker også de flaskene, men vi får ikke tak i flere..
haater husarbeid Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Apotek 1 her har sluttet å selge dem, så jeg vil også gjerne vite hvor vi får tak i nye.... Lille her vil bare ha dem.
Tone & Mari Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2007 Eg kjøpte min på apoteket som ligger inne på Sartor senter.. Alliance apoteket trur eg det er.. Der hadde dei rikelig med flasker på 250 ml men ventet på nye på 150 ml.. Brukte den no i kveld også når ho var stup trøtt og det gjekk veldig fint... Gode flasker dette her..
Tone & Mari Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2007 Kan være snill eg da og kjøpe og sende til dere...Har prøvd finne en plass på nettet som selger også men ikkje funnet noen enda..
Tone & Mari Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2007 send en melding om eg kan være til hjelp... Ikkje sikkert eg husker leite meg tilbake til denne linken her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå