Gå til innhold

Flere som skal ta en test i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tenkt å teste 19 eller 20 om tanta ikke har kommet da. Har IKM 19. Flere som skal teste i helgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke ikm før tirsdag-onsdag (hvis alt er normalt). Men kommer til å ta en test i morgen pga 30-årsdag i morgen. Er sikkert for tidlig, men greit å sjekke.

Skrevet

Hei!!

Jeg har ikm i dag, kommer til å teste i morgen eller på søndag...dersom tr ikke dukker opp. Men denne pp`en har jeg en god følelse. Men blir desto mer skuffet dersom tr dukker opp.Har vært kvalm siden torsdag i forrige uke, og fikk mensmurringer samtidig. Pleier ikke få mensmurringer før dagen før ikm....trenger jo ikke være noe, men har et lite håp....

Skrevet

tenkte jeg skal ta en ny test i morra , skulle ha hatt ikm den 30.04/01.05 men har ennå ikke fått tr på besøk, tok en test sist uke men den var negativ

Skrevet

Skal teste på søndag hadde jeg tenkt! Hadde ikke du Athene75 testet svaaakt positivt for noen dager siden eller tar jeg feil?:)

Skrevet

Jo jeg testet svakt positivt 16 mai ja. Men siden den var så veldig svak stoler jeg ikke på den. IKM er idag....og kommer ikke tanta idag, så tar jeg en ny test i morgen. Håper jo fortsatt at siden var veldig svak, så blir den sterkere nå.

Skrevet

Jeg testet i dag, IKM 22.mai. Det ble en meget negativ test.....:(

Vi ga alt for at det skulle klaffe denne mnd så litt kjedelig.... Jeg har absolutt ingen symptomer så jeg tror nok ikke testen forandrer seg om jeg tester på IKM......

Det høres ut som det er din tur Athene75, så GRATULERER SÅ MASSE TIL DEG!!!!:)

Skrevet

Hei... forrige mnd hadde jeg ikm den 15 april. men gikk tre dager over tida,så fikk mensen den 18april, noe som er kjipt for syklusen har lagtpå 30 dager helt til nå, skulle jo da hatt mensen i går, men ikke fått den enda, magen min er helt på bærtur, vært sånn snart en uke, fra og til, det romesterer og bråker skikkelig der inne, føler e har mye luft i magen, har veldig lyst til å ta en test, men tør ikke heller egntlig, redd for å bli skuffet igjen, samtidig som e har en litt god følelse au, hmmm, skal ikke være lett dette her...

En annen ting som er rart, etter jeg sluttet på pillen har jeg fått såre bryster noen dager før mensen kommer, men det har jeg ikke fått denne gangen.... Litt spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...