Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Vet ikke om jeg er litt sårbar for tiden, men er litt lei meg etter 17. mai i går. Samboer ble igjen på en fest vi var på mens jeg og vår 3 uker gamle datter dro hjem. Han skulle egentlig komme hjem rundt 20 tiden, men kom ikke før 01.00. Var da ganske full og fortalte at en jente på festen (som vi aldri har møtt før) hadde prøvd å sjekke opp ham. Hadde vel egentlig ganske direkte fortalt at hun hadde lyst på sex med ham. Hadde også sagt at hun var attraktert av ham. Min fulle samboer greide så å si at hadde han vært singel så hadde han nok takket ja til det tilbudet, damen var jo fin... Synes det er ganske sjokkerende at hun kunne oppføre seg sånn når jeg og babyn var der kun noen timer før. Skjønner at samboer fikk økt selvfølelsen sin, men blir litt lei meg. I dag har han ikke nevnt noe av dette.. Er dette å være fintfølende?
bolla pinsvin Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Hadde nok blitt lei meg jeg også. Det sårer å høre sånt. Jeg er ekstremt sjalu og hadde nok ikke taklet å høre han si slikt
snartmammapåny Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Så lenge samboeren din ikke gjorde noe galt så har du jo ikke noe grunn til å være sint. Heller glad da han faktisk vil være hos deg trass andre "tilbud" fra atraktive damer. Han valgte heller ikke å holde det hemmelig for deg, noe jeg synets han skal ha ros for. Det vil alltid være jenter der ute i verden som ikke bryr seg noe om en mann er optatt eller ikke, så da er det vel betryggende at din mann klarer å avstå fra slike slibrige tilbud. Er ikke alle menn som klarer det desverre.
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 (:-O Sa typen din til DEG at han hadde tatt henne hvis han var singel...???! Unnskyld meg, men hvor korte antenner han han?? Det var vel i beste fall ekstremt usmart sagt.. hehe.. jeg hadde klikka totalt i vater om sambo hadde kvekka ut av seg noe tilsvarende, full eller ei. En ting er å tenke det, men du bør være smart nok til å holde tanken (og pikken) for deg selv i en sånn situasjon...! At han blir sjekka opp er vel strengt tatt ikke hans feil, så lenge han ikke er med på leken, hadde blitt mer sur på jenta som gjorde det, særlig hvis hun visste at fyren hadde både dame og baby..!
m@rie82 Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 hei! skjønner at du ble litt lei deg, ikke noe gøy det der. har vært ute for det samme selv, så jeg vet hvordan det der er... men det jeg alltid har vært glad for er at han er ærlig og forteller meg det som skjedde. og jeg stoler jo på han... men det er litt sårende, ja, spesielt er man jo ekstra sårbar når man har født bare for 3 uker siden... barseltårene er lett å framkalle... kanskje du kan fortelle samboeren din hvordan du føler det? at du faktisk er veldig sårbar nå, og ble litt lei deg pga denne freidige damen. håper det ordner seg. lykke til!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Dersom han sa til HENNE at han hadde takket ja til tilbudet om han ikke hadde hatt noe bedre allerede så er det jo høflig. Og å fortelle deg etterpå at han takket nei til tilbudet, fordi han har deg, jo da har han i mine øyne både gjort rett og bra:) Og hadde det vært min mann som hadde blitt forsøkt sjekket opp og hadde kommet hjem og fortalt meg det, skal love deg jeg hadde vært stolt og fornøyd... For da har jeg jo fått bekreftet at han er akkurat så fin som jeg synes! Men dersom han sa det til DEG og ikke til henne, ja da er det en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Forstår at du reagerer, men egentlig er jo den dama bare latterlig! Dreit seg ut gjorde hun jo også på sett å vis spør du meg Stå sånn å si rett ut at jeg er kåt til en mann med kone og barn som ikke har problemer med å si nei...! Du bør egentlig være litt stolt av mannen din. Min mann kom litt sjokkert hjem fra en fest en gang hvor han påsto det samme hadde skjedd han. Jeg kunne ikke annet enn å le.... Huff da, jeg vet jo han kan få andre om han vil, men jeg kan liksom ikke helt se for meg han i den situasjonen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå