Gå til innhold

Hva tror dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på min første kontroll idag. Har jo følt at noe var galt da symptomene mine forsvant over natta. Er i uke 10 nå, så har vært symptomfri i et par-tre uker. Men har jo hørt at d kan være normalt, så har ikke stressa særlig med det. Legen tok GU idag og fant ut at jeg hadde "innoverbøyd livmor". Vet ikke helt hva dette innebærer, men.. Så sa hun at det ikke kjentes ut som om jeg var 10 uker på vei. Fikk henvisning til UL og skal på det tidligst neste uke. Er jo tortur å gå å vente på det. Så det jeg håper da, kjære kjære lesere - er at noen av dere som leser dette har opplevd/hørt lignende situasjoner som det faktisk gikk bra med. Kjenner jeg ikke klarer å være så positiv selv nå..

 

Hilsen veldig bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, HI:)

Jeg har sett i læreboka mi i gyn og obstetrikk, og det står ingenting der (som jeg kan se) om at en livmor som ligger i annen vinkel enn normalt skal øke faren for spontanabort, hvis det var det du var redd for.

 

At livmoren er innoverbøyd betyr bare at den ligger på en litt annen måte enn det den gjør hos flertallet av kvinner, men det er mange som har en livmor som deg likevel.

 

Forstår godt at du syns det er fælt å gå og vente på "dommen", håper du har noen hos deg som forstår hvor nervøs du er og som kan støtte deg! Abortere kan jo alle gjøre, men jeg vet ikke om du har større risiko enn andre. Tror nok det kan gå helt fint med deg selv om symptomene er svakere også! Jeg håper i alle fall det:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...