Gå til innhold

Dette blir mitt livs lengste helg..

Anbefalte innlegg

Var på min første kontroll idag. Har jo følt at noe var galt da symptomene mine forsvant over natta. Er i uke 10 nå, så har vært symptomfri i et par-tre uker. Men har jo hørt at d kan være normalt, så har ikke stressa særlig med det. Legen tok GU idag og fant ut at jeg hadde "innoverbøyd livmor". Vet ikke helt hva dette innebærer, men.. Så sa hun at det ikke kjentes ut som om jeg var 10 uker på vei. Fikk henvisning til UL og skal på det tidligst neste uke. Er jo tortur å gå å vente på det. Så det jeg håper da, kjære kjære lesere - er at noen av dere som leser dette har opplevd/hørt lignende situasjoner som det faktisk gikk bra med. Kjenner jeg ikke klarer å være så positiv selv nå..

Hilsen veldig bekymret

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9331634-dette-blir-mitt-livs-lengste-helg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har følt det samme i ca to uker... Har liksom ikke så mange symptomer lenger, men de fleste sier at det er vanlig at de kan forsvinne. Har bare roet meg med at alt er i orden... Må vel kanskje kontakte jordmor og lege for å finne ut om noe er galt.

Føler med deg! :)

blir nok min lengste helg også,etter en lang uke siden 8 mai. Har hatt blødninger og på Ul fikk jeg vite at jeg hadde blodansamling i livmor,blødde jeg enda til mandag så avtalte jeg med legen på sykehuset at jeg skulle ringe henne så skulle hun ta en UL,så at hjertet banket da jeg var 8+0,i dag er jeg 9+3. Skulle ringe legen etter 15.30 på mandag.....å gå sånn i uvisse tærer på.....skjønner deg godt jeg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...