Agne Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Så kom tante i dag en tur innom og det på dag 23. En kort pp med andre ord. Jeg er lykkelig over det da de siste pp har vært på godt over 30 dager. Da hadde jeg jammen el rundt dag ni denne pp. Får satse på en like kort pp denne mnd slik at jeg får fart på sakene. Tenk at jeg nå går inn i pp 24. Leeeenge det.Ingen napp etter sa som jeg hadde aug 05. Jeg er fortsatt optimistisk og håper på pos test en gang. Det er veldig lenge siden sist jeg var her inne og jeg vil bare gratulere alle dere heldiggriser og ønske dere lykke til med svangerskapet deres.
Mumrikken :) Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Heia du! Har ikke vært innpå her på 3 år jeg da, men måtte innom å se nå som vi har snakket om å få en liten attpåklatt :-) Jeg tok ut hormonspiralen for 4 uker siden, og har hatt en liten blødning nå, men ikke skikkelig mensblødning liksom...Jeg har heller ikke hatt vondt i brystene eller kjent noe murringer som jeg pleide før. Gikk det lang tid før du kom igang skikkelig igjen etter at du fjernet spiralen?? Legen sier at i utgangspunktet så skal alt være som det pleide etter kort tid siden hormonspiralen bare virker lokalt på slimhinnene i livmoren, men det føles ikke sånn da... Blir jo litt utålmodig etter å føle at kroppen fungerer igjen :-)
Mumrikken :) Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Sorry.. det ble svar på feil innlegg det gitt :-))
jenkas69 Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Kort pp er bra, da er du snart i gang med EL igjen:) Ja, 24 pp.. det er lenge det. Håper det snart er din tur nå. Det må det da være, du har jammen ventet lenge nok! Lykke til!
martine68 Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Vi er nok flere her inne som har havnet på 20-tallet når det gjelder pp-er. Det er godt jeg ikke visste det da vi startet med dette prosjektet i 2005. Trist at tanta di dukket opp Agne. Regner ikke med at du har rukket å tenke på testing siden hun kom så tidlig. Tenk at det er penger spart og nå er du på vei mot ny el. La oss håpe disse tante tar seg en vellfortjent sommerferie nå. De kan godt dra allerede i juni. Måtte det bli vår tur snart Agne :-) trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå