2 tette - med flette Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Tror de flester henger på 1. trimester.. Kanskje ikke alle vet om dette forumet, synes hvertfall det er fint å kunne få svar på ting og tang fra folk som er ca like langt på vei
stratosen_er mamma_ Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 ja er kanskje sånn...jeg er litt overalt og kikker:) jeg 5+0 i dag:) kasta opp for første gang i dag...men d er jo et bra tegn:P
2 tette - med flette Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2007 hehe Ja det er vel et bra tegn, men det er fryktelig kjedelig å kaste opp da
Lykkestjernen Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Nei det er ikkje så masse fart her inne. Det er sikkert mange som meg som er inne og leser, men ikkje er så flink til å legge ut innlegg el svare på innlegg... Det kommer seg kanksje etter kvart :-)
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Har holdt meg mest på 1.trimester til nå eg og, skal bli flinkere å bruke denne sida nå fremover! Veldig kjekt å henge litt sammen me som har januar som lykkemåned;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå