Gå til innhold

Noe som kan gi meg en solskinnshistorie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL i dag, ca 5+4 eller 5+3, å vi så bare et sort hull.... Virket som det ikke var noe rart..... Men er jo litt skeptisk jeg da. Så jeg ville bare høre om det er noen andre som har hatt tidlig UL å ikke sett fosteret, men sett det på UL uka etter?

Blir så utrolig kvalm med tanke på at det kan være enda en MA :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk ganske vanlig, siden det er så tidlig..

Det er på kanten til at man kan se noe i slutten av uke 5 begynnelsen av uke 6 :)

Det var de på fødeklinikken som fortalte meg siden jeg ville på ul tidlig, og de da anbefalte meg å ta en ul nærmere uke 8 slik at man kan se mer :)

Skrevet

jeg var på ul i 6 uke ca, å da så vi ingenting..(bare plommesekken, men ikke liv og man kunne ikke se om det lå noe der)

men så var jeg 10 dager etterpå og da så vi hjertet:)

skal igjen til mandag og da regnet han med vi kunne se ganske mye, er da i 9 uke..vi skulle få bildet med oss da:)

så sant det er liv der ennå:)

men jeg har god tro på att det skla gå bra denne gangen:)

krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Å tusen, tusen takk jenter! Det var det jeg trengte å høre :-) Nå kan jeg legge meg å slappe av litt hehe!

Skrevet

krysser fingrene for deg og at det neste gang er et hjerte som slår der inne.

Skrevet

jeg var på ultralyd i uke 5+3. så bare plommesekken, ikke noe mer, det var altfor tidelig...

jeg ble skikkelig trist, men har vært til undersøkelser senere...og da var alt bra:)

Skrevet

Åssen ser plommesekken ut da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...