Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vært fryktelig urolig noen netter nå, i natt helt ekstrem, han våknet nesten hver time og gråt, ikke like ille hele tiden, hjalp noen ganger å bare gi han smokken. Han har fortsatt i hele dag også, gråter og sutrer, jeg har ikke kunnet gått en meter fra han før han har satt i gang å hyle. Han har ingen symptomer på noe, ikke forkjøla, ikke feber.

Han er 7 mnd., jeg tipper det kan være tenner, selvom jeg ikke ser antydninger.

Nå måtte jeg bare gi han en Paracet, han sovnet som en stein, syntes dere det var uansvarlig? Å gi Paracet til en baby uten feber?

Jeg fant ingen annen råd, jeg gikk med han på armen, prøvde å leke med han, ingenting hjalp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er vel ikke uansvarlig å gi en paracet vel:) som du sier har du jo prøvd alt, uten at det hjalp. funker det ikke med dentinox heller? huff så fælt når de gråter slik, håper det blir bedre snart:)

Skrevet

Ser ikke ut til at det har noen virkning:( Nå har han sovet en time, virker i litt bedre humør, enn så lenge.

Skrevet

Jeg har akkurat gitt Nikolai en paracet i forbindelse med tenner, selv om han ikke har feber. Det kan jo brukes som smertestillende, ikke bare febernedsettende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...