MegOgAlleMine Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Er 6.uker på vei i morra (+ noen dager kanskje) og jeg har en hard mage, som tydelig synes når jeg er naken. det var mannen min som så det. tok bilde og det ser ut som jeg er 12 uker på vei minst. er 18måneder siden minsten ble født og hadde en del hud på magen ekstra. kanskje det er der det ligger? var gravid før jul også men mista i uke 10 greit man får luft osv.. men uansett da?!
2 tette - med flette Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Er nok luft, de som har født tidligere får fortere større mage, men fosteret vokser jo ikke så fort for det
jente08&jente2010<3 Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 jeg ser ut som jeg er langt ¨på vei, enda jeg har ikke fått noen barn, men er oppblåst pga luft:) promper hele tia:P
maddy Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg sliter også veldig mye med det problemet..er i uke 7+6.. ikke veldig sjarmerende for en dame.. men vi får nyte det mens vi kan..
juniorkrabaten Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Hei! ville bare fortelle at jeg har ei venninne som ble på vei igjen kun tre mnd. etter fødsel, og hun fikk mage veldig tidlig. 8 uker på vei kunne hun ikke skjule det lenger, magen var stor. sønnen min er 14 mnd. gammel nå og jeg er 8 uker på vei og syntes også jeg allerde har fått litt mage. det er helt sikkert mest luft men jeg har hørt at dersom det ikke har gått mer enn et år siden du fødte så utvider livmoren seg igjen fortere enn om du er førstegangs eller om det er flere år siden forrige fødsel. livmoren er jo en muskel, og den har jo for ikke så veldig lenge siden vært kraftig utvidet og har ikke gått helt sammen igjen enda, det har jeg hørt tar ca. 2 år.
MegOgAlleMine Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2007 Luft er jo helt klart en del av problemet, men virker som magen har gått inn i gravid-modus. fikk helt sjokk når jeg så bildet! og mannen min kikka skikkelig han også. og jeg som hadde tenkt å skjule dette frem til 23.juli i bursdagsoverraskelse...jaja det kan jo roe seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå