Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Jeg hører ikke til her, men fikk ikke noe svar på dinbaby.com. Litt små unger der kanskje. Jeg lurer på om noen her har en høy seng til barna sine, og når dere evt. startet med det? Jeg tenker ikke på køyeseng, men en seng som er midt i mellom den høyden og vanlig lav seng. Jeg har kjøpt en seng på IKEA der man kan stable kasser under senga (eller andre ting), men er litt usikker på hvor gamle barn må være før de kan sove i en slik seng.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Vår datter var fem når hun fikk en slik seng, den var vel 70 cm høy, med sengehest hele veien og stige. Det gikk helt fint og hun koste seg i den:-)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Vi får vel lagre senga en stund, he, he... Det var litt optimistisk å kjøpe den nå, men det var så bra tilbud på IKEA, og vi var på besøk hos venner med køyeseng og han kosa seg glugg ihjel.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Vi har sånn Stompa køyeseng med sofa og skrivebord under. Den er ganske høy. Han fikk den da han var nær 3 og et halvt. Fungert kjempefint hele tiden!
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Gutten min ble 3 i mars og jeg har planer om å gi han sånn seng nå Tror det vil gå helt fint jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå