Gjest Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 heisann!! hvordan gikk det på UL i dag? Fant du ut hvordan de regner uker på UL termin? :-) håper alt gikk bra...
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Heisann! De regner fra siste mens første dag :-) Eh... hvordan det gikk? Vet ikke jeg... Var gravid, men kunne ikke se noe foster? Lurer litt på når man kan se det på UL? Vet du?
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 hvor langt er du på vei? da har de ikke kunne måle deg ut fra Ul tenker jeg hvis de ikke kunne se noe... jaja... dette finner jeg ut på tirsdag :-) hvis alt går bra og gyn sier hvor langt jeg er på vei og man taster inn termin, finner jeg ut om det er utifra foster el menstermin. Trodde man kunne se det tidlig på ul. Jeg var rundt 6 uker når de så d...
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 De regner ut fa mens termin sa legen i dag, men det da er det viktig å si hvor lang syklus du har! Jeg er ca 5-3, 5-4 eller noe? Håper det var for tidlig å se noe bare... Orker ikke en MA til nå da dør jeg :-(
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Ja jeg vet at de gjør d, men skjønner ikke hvorfor de forandrer termin ut ifra UL... nei faen nå må jeg gi meg, blir bare spekulasjoner her :-) Håper bare det er liv i magen min.... det kan godt være at det er fortidlig. Går de utfra menstermin, så er fosteret 2 uker yngre i følge bim.. mulig... tror jeg :-) Krysser fingre for at du ikke får en MA igjen... kan jeg spørre hvordan det var sist?
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Akkurat det der har aldri jeg heller skjønt? Om man vet når man har hatt sex, hva er det å spekulere i likosm! Kom ikke her og kom her, legen vet når termin din er hehe! Man vet nok best selv... Jeg har erfart at de har tatt Jævlig feil på UL! Merket det ikke første gangen... Men hadde en følelse. Andre gangen var jeg mere obs, så ble skeptisk når puppene ikke var så vonde lenger! Fikk en følelse da å!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 ser du skriver inne på en anna tråd om at dere ikke så så mye... "svart hull" som du skriver. Vi så heller ikke så mye, men det reagerte ikke gyn på. Siden han ga meg en ny time 9 dager senere så ser vi vel at det har vokst eller at der "er noe der". Litt bekymret for at jeg muligens har en MA selv, siden jeg har blødd en gang. Men har ikke mistet noen av graviditetssymtomene og fått litt mer av de. Har diabetes og da er det større fare for abort. Nei jeg tenker pos og får ta ting litt som det kommer. Ellers blir man gaaal... :-)
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Hvor mange uker var du på vei, når du var på UL? Jeg tror det er veldig forskjellig fra menneske til menneske? Tror det er greit å prøve å roe seg ned til man har vært på ny UL, men VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL lettere sagt enn gjort. Jeg hater detta!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 hehe... i know :-) trodde jeg var ca 9... men var visst bare 6 :-) kan være det, men oxo sjanse for MA... men d vil vise seg.
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #10 Skrevet 18. mai 2007 Å så frustrerende! Får håpe dere ser det dere skal se neste gang da :-) Ønsker deg lykke til ! Når skal du dit? Legger ut en link her inne på siden nå litt på den, den er veldig bra!
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #11 Skrevet 18. mai 2007 den m ul bilder fra de forskjellige ukene? allerede vært å sett ;-) skal tirsdag 22... kommer inn å oppdatere... ;-)
*Vetlis* Skrevet 18. mai 2007 #12 Skrevet 18. mai 2007 Nå har jeg lagt ut 2 bra ! Tirsdag ja, skal tenke på deg jeg! Skal på ny UL på fredag igjen jeg :-( GRØSS!
Gjest Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 ja skjønner du gruer deg, pga hva som har skjedd tidligere... :-/ jeg går får positiv tenkning nå, så går dagene litt lettere for meg om mine... så da får mye stå og falle på tirsdag ;-) blir vanskelig å tenke neg når jeg har så mye graviditetssymtomer enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå