Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 sjokka over at jeg faktisk kjenner livmortappen min!! Den var så lang ned. Er det Normalt? Åsså er jeg så plaget med stikkinger i sidene.. Er det normalt da? Skikellige stikkinger.. Å en ting til , jeg velger å undertegne som anonym... siden jeg er 5 uker+ 5 på vei pr. dd. I tilfelle noe skulle skje.. i uke 12 skal jeg stolt signere med Nick
en smak av honning... Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Jeg synes også at livmortappen er langt nede, men lurer på om det kan ha sammenheng med at jeg fikk nedsunket bekkenbunn etter forrige fødsel. Jeg trodde jeg hadde klart å rette dette opp igjen med knipeøvelser, og fikk dette bekreftet av gynekolog, men nå synes jeg at livmortappen er langt nede. Skal til gynekolog på tirsdag og håper da på et positivt svar. Det skjer jo mye med underlivet i en graviditet. Pga. økt blodgjennomstrømming kan ting virke litt opphovnet. Kanskje det er årsaken? Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Kanskje det er helt normalt? Jeg er 10+3 i dag og er også plaget med stikkinger i siden. Dette er et helt normalt svangerskapstegn, og skjer pga at livmoren utvider seg. Men det kan være både vondt og plagsomt til tider... Dersom du bare kjenner smerter i den ene siden og de er skikkelig smertefulle, bør du kanskje oppsøke lege for å utelukke svangerskap utenfor livmoren. Dette sier jeg ikke for å skremme deg! Lykke til med alt sammen!
2 tette - med flette Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har lest at man helst ikke skal kjenne så mye på livmorstappen når man er gravid, fordi det øker risikoen for sa.. Tror jeg leste det på pernille.info eller noe..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ja, vil tro man skal la den være i fred ja Stikker egentlig i begge sider , men sånn nå & da .... men oftest på å høyre side , men også venstre .... får man mere klarhet i dette ved første legebesøk? hva blir egentlig gjort hos legen første gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå