Paulinaprøverigjen Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 har ikke ikm før om 4 dager, og lurer jeg på hvordan tappen skal være? noen som vet noe ang det? Min er langt oppe, når den såvidt med langefingern liksom, den er våt, og føles som den er mjuk men litt hard på samme måte.. føler puppene mine har vokst litt, men har ikke ubehag i dem lenger.. ellers er jeg noen ganger kvalm når jeg våkner om morgenen, men det kan jo også være av at jeg ikke har spist... ellers ikke noe annet.. men noe som vet no ang den tappen...?? setter stor pris på alle som svarer meg ... stor klem fra meg.. :)
Paulinaprøverigjen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. mai 2007 ingen som har peil? ikke dere som har vært gravide engang?
grand danois Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 du kan gå inn på ww.pernille.info der fe du svar på d=)
Paulinaprøverigjen Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2007 ja jeg har vært inne på pernille sin side å tittet... Men der står d at den enten kan være sånn eller sånn eller sånn... Så var derfor jeg egentlig lurte på dere som er gravide hvordan deres tapp *ligger an hihi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå