Gå til innhold

To flotte jenter, hvordan lage gutt?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det sies jo en skal prøve å ha samleie rett rundt eggløsning for å øke mulighetene for å få gutt,men jeg tror dette blir litt tilfeldig.har selv to gutter. Eldstemann ble laget når jeg hadde eggløsning og den yngste ble til såpass mange dager før eggløsning at vi var overraska over at jeg var blitt gravid i det heletatt.Vi har aldri prøvd noen kjerringråd for å få et bestemt kjønn, jeg er glad for det jeg har fått, men det kunne jo vært kjekt med ei jente neste gang....så tar gjerne imot enkle tips som kan prøves for morroskyld.

Her er oppskrift på gutt...Sex dagen før eller på el dagen, mannen skal gå langt inn i skjeden. Gunstig med orgasme for det hjelper sædcellene fort opp...Skyll skjeden i en halvliter vann med en teskje natron (tror jeg det var...) Det bør være basisk miljø der iallefall...Mannen kan med fordel ha hatt flere utløsninger i dagene før dere begynner :o) Dette skal framme sjensene for at det blir en gutt.Lykke til...

Jeg tror heller ikke at det går an å bestemme kjønn... Det er jo mannen som "bestemmer" kjønnet.. For oss så er det liten sjanse for å få jente,for på hans side er det bare gutter. På min side er det bare jenter. Og vi får.... GUTT.. Hehe.. Tror ikke familien hans kan produsere noe annet enn gutter. Får vi en jente neste gang blir jeg overrasket;) Selv om det hadde vært perfekt da.. For da gjevner det seg litt mer ut i familien..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...