Gå til innhold

Hvordan står det til med formen, trening og sånn da jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vekt hjemme, men siden jeg er på besøk hos svigers fikk jeg sjekka vekta gitt. Og den går faktisk nedover! Spiser MASSE kake og sjokolade og er fortsatt veldig i "jeg -er-gravid-spiser-det jeg-vil-modus", så det overraska meg veldig! 3 kg igjen til normal vekt. Fornøyd med det egentlig:)

Kjenner at det rykker i treningsfoten litt om dagen, savner å bruke kroppen litt, særlig styrketrening! Trengs jo det når mini vokser og begynner å bli tung. Sliter veldig med BL etter fødsel, så jeg må vente litt med den verste treninga. Håper det hjelper med fysioterapi!

Noen andre som har skranglete bekken etter fødselen?

Fortsetter under...

Hadde et veldig skranglete bekken i ca 1 mnd etter at jeg fikk. Kom meg aldri til fysio, men har kommet meg mye nå.

Kan ikke si jeg trener akkurat, men går lang tur med snuppa hver dag, jeg og ei til går sammen så da er det lettere å komme seg opp av sofaen:) ar gått ned 15 kilo etter fødsel, men la på meg mellom 20 og 25 kg, så har jo en del igjen da!:(

Vært dårlig med trening, men fant ut jeg melder meg inn igjen på spenst til høsten, så slapper vi bare av i sommer;)

Men er mye ute å går turer da!!

Slapp heldigvis å legge på meg så mye, blei 12 kg og de forsvant med en gang, men kroppen har forandret seg veldig mye fordi!

La ikke på meg så mye da jeg var gravid, så jeg har gått ned alt :) Superfornøyd, har gått tur med Noah nesten hver dag og trent annenhver dag siden Noah var 6 uker ca.. trener pilates :)

Uff prøver velig å bli kvitt noen kilo ja. Må prøve å få vekk maven min. Trener 1 gang i uka. Mor-barn trening. Fra høsten skal jeg trene 2 ganger. Da har jeg bhg til eldstemann. Ellers så er det turgåing som står på panelet.

Plundrer litt med bekken løsning jeg også, men tilrette legger trening. Ungår å hoppe og gjør alterntive øvelser som passer meg bedre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...