Gå til innhold

Tøyning av mellomkjøttet

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt med dette? Bruker dere olje som dere masserer inn, eller er det mer som skal til, holdt jeg på å si... Er det mannen deres som gjør det eller dere selv? Noen som har erfaring med om det hjelper mot revning eller ikke?

mange spm ja...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9330122-t%C3%B8yning-av-mellomkj%C3%B8ttet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jordmor snakket om at det kan være lurt å smøre/massere inn området i noen minutter, med olje...det var visst ikke noe dokumentert virkning på det i forhold til revning, men skader ihvertfall ikke! som hun sa så vil jo hud som blir smurt med olje bli mer elastisk! så jeg tenker å begynne med det, men er ikke helt sikker på når...? og hvilken olje...har hørt mange snakke om jordnøttsolje....evt vanlig babyolje...

Jeg har kjøpt weleda-olje (helsekost) som er laget spesielt til dette formålet... men har ikke peiling på om det virker!! tenkte å massere det inn. må jo prøves det som prøves kan, tenker jeg...:-) men leste et sted (var det på juniklubben tro?) at flere drev og tøyet. forstod ikke helt det.

Har en venninne som brukte den weleda oljen til begge sine to smaa. Ikke sikkert at det var det som virket, men hun revnet i hvert fall ikke og jordmor kommenterte faktisk at hun kunne se hun hadde brukt olje. Jaja, ikke vet jeg, men jeg skal ogsaa proeve dette. Men bare smoere inn da, hva mener de med aa toeye??

Annonse

Buker jordnøttolje, jeg. Vet ikke helt hvordn det skal brukes, bare smører på, jeg. Litt dum den flaska, for jeg synes det kommer så mye på en gang. *helle forsiktig* Jeg er ikke en flittig bruke, vet ikke hvor ofte en skal smøre. Tror jeg smører annenhver dag? Noe sånt? -sikkert for lite ;)

Hej jag bruker og jordnøttolja. Helt håpløs flaske. VI forsøker smøre varje kvell men ikke alltid vi gidder. Så vitt jeg har forstått så är det speciellt det lilla partiet mellan skjeden och analåpningen som ska masseres in med oljan ett par minutter. När du ändå driver på så skader det sikkert ikke att ta lite rundt om :-) jag vet heller inte om detta hjälper men som sagt så har jag inget att miste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...